MuscleMeat

Ajax kampioen

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag inderdaad die ajacieden even de beker afpakken. Dan is het nog meer gejank daaro.

Dit soort gedrag is zo illustratief voor feyenoorders, dat immer terugkerende calimero gevoel, want zij zijn zo groot, en ik ben zo klein. Kun je verdomme niet gewoon voor een club zijn, in plaats van tegen een ander:rolleyes:

Dit soort gedrag is zo illustratief voor feyenoorders, dat immer terugkerende calimero gevoel, want zij zijn zo groot, en ik ben zo klein. Kun je verdomme niet gewoon voor een club zijn, in plaats van tegen een ander:rolleyes:

Jullie heb het steeds ook over vernederingen in die Kuip hoor ;)

Moest je maar niet zo arrogant doen!
Hoe kom je er ook bij om op voorhand een topic te openen dat je kampioen wordt :roflol:

Als die beker omhoog gaat in de kuip dan is dat zeker een vernedering. Zelfs al wint ajax niet.

Hopelijk zit de kuip helemaal vol donderdag;)

Dat denk ik niet.. Aboutaleb heeft met gebiedsverboden lopen smijten voor aankomende donderdag en kun je dat dikgedrukte even uitleggen.

+1 :roflol: dat gedrag zie je ook nergens in de wereld alleen bij de kakkerlakken.

Dat denk ik niet.. Aboutaleb heeft met gebiedsverboden lopen smijten voor aankomende donderdag en kun je dat dikgedrukte even uitleggen.

Stel:
Feyenoord - Ajax Donderdag : 1-1 > Dan wint ajax de beker > Bekeruitreiking > 'volle' Kuip > Vernedering voor de 'fans'

Laatst bewerkt:
Goed topic.

dat je dat nu durft te zeggen na je topic
en dat je hier nog überhaupt durft te posten faalbaas:roflol:

Ja dat heb je helaas als je de grootste bent, niemand haat op de kleintjes. De jaloezie zit diep

Vier hier de aankomende titel van ONS ALLER AJAX MEE, morgen is de dag jongens, de dag dat we met 3 sterren op ons shirt rond mogen lopen! Het 1e jaar onder Jol is het begin van de wederopstanding, nu de dubbel en de komende 5 jaar weer terug naar onze positie midden jaren 90!

It's funny because it's true..

Wait....

Hmm...

Die snavels leren het ook nooit he. En dan vragen ze zich af waarom de rest van Nederland hun niet ken uitstaan. Altijd die misplaatste arrogantie. Sinds 2004 niks meer gewonnen, maar nog altijd een grote snavel.

Wij Feyenoorders zeggen, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!

Die snavels leren het ook nooit he. En dan vragen ze zich af waarom de rest van Nederland hun niet ken uitstaan. Altijd die misplaatste arrogantie. Sinds 2004 niks meer gewonnen, maar nog altijd een grote snavel.

Wij Feyenoorders zeggen, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Haha jullie hebben al helemaal niks te vertellen met jullie stadion die op instorten staat, wanneer hebben jullie ook alweer voor het laatst een prijs gewonnen?
Nou nou?
Dat zijn de supporters, geef eens een voorbeeld van een speler/coach die zoiets zegt aan de begin van de competitie.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Haha jullie hebben al helemaal niks te vertellen met jullie stadion die op instorten staat, wanneer hebben jullie ook alweer voor het laatst een prijs gewonnen?
Nou nou?

Dat zijn de supporters, geef eens een voorbeeld van een speler/coach die zoiets zegt aan de begin van de competitie.

Hahahaha, die stadion die zogenaamd op instorten staat is wel HET MOOISTE STADION VAN NEDERLAND. Btw, alles is mooier dan die betonnen pisbak in duivendrecht :D\

En owjah, onze laaste kampioenschap is ook al weer een tijdje geleden (1999). Maar wij lopen dan ook niet ieder jaar te schreeuwen dat we kampioen worden, zoals die loopneusjes dat WEL doen. En ieder jaar krijgen ze de deksel weer op hun NEUS gedrukt hahahahahahaha. Lachertjes

Trouwens, Feyenoord is en blijft de EERSTE en de LAASTE NEDERLANDSE CLUB met een Europeese prijs. REMEBMER 2002??? UEFA CUP WINAAR??? Jullie laaste europeese succes dateerd uit 1995.

Feyenoord heeft Nederland op de kaart gezet, door in 1970 als EERSTE NEDERLANDSE CLUB de Europa cup 1 te winnen!!

Hahahaha, die stadion die zogenaamd op instorten staat is wel HET MOOISTE STADION VAN NEDERLAND. Btw, alles is mooier dan die betonnen pisbak in duivendrecht :D\

En owjah, onze laaste kampioenschap is ook al weer een tijdje geleden (1999). Maar wij lopen dan ook niet ieder jaar te schreeuwen dat we kampioen worden, zoals die loopneusjes dat WEL doen. En ieder jaar krijgen ze de deksel weer op hun NEUS gedrukt hahahahahahaha. Lachertjes

Trouwens, Feyenoord is en blijft de EERSTE en de LAASTE NEDERLANDSE CLUB met een Europeese prijs. REMEBMER 2002??? UEFA CUP WINAAR??? Jullie laaste europeese succes dateerd uit 1995.

Feyenoord heeft Nederland op de kaart gezet, door in 1970 als EERSTE NEDERLANDSE CLUB de Europa cup 1 te winnen!!

Beste lap tekst.

Donderdag zal Ajax Feyenoord anaal vernederen. Zoals wel vaker in de geschiedenis en toekomst.

Beste lap tekst.

Donderdag zal Ajax Feyenoord anaal vernederen. Zoals wel vaker in de geschiedenis en toekomst.

Hahahaha, de stereotype ajacied. Maar bedankt gozerT, wij zijn niet van de verkeerde kant.

Nou weet ik wel dat amsterdam de homohoofdstad van de wereld is, en dat vak 410 studentjes wekelijks in hun blote bast de gayparade overtreffen. Maar bij ons moet je niet zijn als je iemand anaal wilt verkrachten. Hou dat maar lekker in amsterdam gappie. JE WEET TOOOOOOOCH, OUWEEEEEE

Zie hier de ajacieden van elkaar genieten. :D

http://www.youtube.com/watch?v=5AO0dgJCGd0

Terug
Naar boven