- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had morgen wat lichte goodmornings, zware banken, en wat BB lat pull-downs op het programma.
Was de eerste keer van mijn leven dat ik sumo deadlifts deed, dus het sarcasme raakt me niet John.5x160 is toch niet slecht
tja in powerliftland is dat waarschijnlijk de w-up
but who cares
goed gedaan hum

Thanks Don.das mannenpraat johnny, mannelijke training trouwens ook
serieus, je blijft bezig met dat intensieve gedoe als Squat enzo, keep it up!

Kan ik wel eens proberen.Gewoon zeggen dat het om de mind muscle connection gaat, kom ik ook altijd mee weg![]()

Thanks anyway.Gezien je leeftijd wel een redelijke training.
(Just kiddin')

Ik had morgen wat lichte goodmornings, zware banken, en wat BB lat pull-downs op het programma.
Maar je bent meer dan welkom!
Woensdag is dan eigenlijk weer een rustdagje...
Was de eerste keer van mijn leven dat ik sumo deadlifts deed, dus het sarcasme raakt me niet John.
Ondanks mijn "slechte rug verleden" zal ik ze eens wat laten zien in de toekomst.![]()

Nee nee nee!

Ik doe dat nooit met dumbbells en dan komt er toch wat meer coördinatie bij kijken dan met een halter.DB benchen is ****ed up met van die haltertjes die je zelf in mekaar moet knutselen
Zeker als de gewichten wat hoger gaan.
Nice train mate ... easy does it
alhoewel er aan die 5x160 niets easy is
Je maat is sterk Killy.Ik wil vids van hummer die dumbbell presses doet ala ronnie.
100kg dumbbell presses, maat van mij deed gister 60, moet jij die 100 wel kunnen pakken toch?