XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch een goede training John!

mooie training hummer 3x200 is sterk. maarre wil je 165 drukken zou ik het anders opbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.164
Hoe zou jij het opbouwen Pjotr..?
Ik denk eigenlijk zoiets als:
5x130
3x150
1x165
Maar met Art samen zijn we altijd wat aan het "freewheelen" ;)

Die 3x200 had 10x200 moeten zijn, maar dat komt nog wel! :D

Mooie training, maar pas op met teveel fails want dat kan je gaan demotiveren op den duur! Je zou er ook voor kunnen zorgen een bredere basis te krijgen voor de bench door bijvoorbeeld 3x3x152,5 te doen:) en dan 2 week voordat je die wedstrijd hebt een keer maxen op de bench?

• #2.166
Mooie training, maar pas op met teveel fails want dat kan je gaan demotiveren op den duur! Je zou er ook voor kunnen zorgen een bredere basis te krijgen voor de bench door bijvoorbeeld 3x3x152,5 te doen:) en dan 2 week voordat je die wedstrijd hebt een keer maxen op de bench?
Komt goed man. ;)
Thanks.

ik zou 3x130 1x150 1x165 pakken

• #2.168
Lijkt er een beetje op. ;)

De 200 was wel even zwaar van de grond, maar daarna ging die echt als een speer.
De bank... het was gewoon mijn dag niet denk ik..? ;)
Vanf nu wil ik weer volgens mijn plan gaan werken, dus verboden terrein voor Art vanaf nu hier! :D

Hou toch eens op met je plan man, haha.
Ik zou de dag prijzen dat je eens toegeeft dat je gewoon elke training maar wat aanklooit en doet waar je zin in hebt.
Ik weet dat je mijn opmerkingen niet verkeerd opvat, en het is ook best een leuke training zo, dat snap ik, maar in mijn ogen schiet je er gewoon niet veel mee op. Ook niet als je die 165 wél had gedouwd, en die 215 wél had getrokken, alhoewel het je wel wat meer vertrouwen had gegeven.
Maar verder heb je nu weinig aan dit soort trainingen. Té zware, onnodige, belasting van je CNS. Gewoon safe beurten maken tot zware drietjes ofzo. Na die 3x150 drukken gewoon stoppen, of m nog een keer doen. Geldt ook voor deadlifts.
Gewoon verstandig doen en een kleine opbouw maken naar 25 september toe, je hebt nog een ruime 5 weken te gaan.
Just my idea.

He hummer, zullen we samen tergelijke tijd beginnen met te stoppen als trainen als verstandlozen.

Kunnen we elke dag tegen elkaar gaan zeiken hoe vervelend en saai zo'n pokkenschema is.
Ongeveer het zelfde wat al die gasten doen die samen gaan cutten :roflol:

• #2.171
@ Tymen: Ik weet wel dat je gelijk hebt hoor. ;)
@ Killy: Nee nee nee, ik kan het voor een ander ook altijd zo goed uitleggen, ik moet me aan het plan houden!

Laatst bewerkt:
@ Tymen: Ik weet wel dat je gelijk hebt hoor. ;)
@ Killy: Nee nee nee, ik kan het voor een ander ook altijd zo goed uitleggen, ik moet me aan het plan houden!

Vond het net een goede kans om wat meer een 'band' te scheppen in onze relatie :(

• #2.173
Onze band is sterk genoeg man. ;)

vanaf nu: 140x3x3 of 150x3x3

• #2.178
Komt goed Art. ;)
Zet hier even neer wat ik steeds tijdens de training zei...
Dan weten ze dat ik wel weet hoe het eigenlijk moet! :rolleyes:

nee, gewoon verstandig trainen, goed eten en goed slapen....
dan word je net zo sterk en groot ......als ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven