- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.Nice train
Hoe gaat het eigenlijk met je gewicht? Al in de 130?![]()

+1

Gisteren weer wat biertjes gedronken en een paar flessen wijn, dus vandaag weer gewoon terug op 145kg...
Maar da's voornamelijk spiermassa denk ik omdat ik gisteren ook geBBQ'ed heb.![]()

Ja, was lekker. En die squats zijn gewoon wat ik mag verwachten.Good stuff. Als je je er goed bij voelt, dan is t prima he

Zwaar banken had me pijn gedaan de laatste keer, dus nu even wat speed repjes gedaan zonder pijn.paar biertjes en paar flessen wijn WUT?!
zijn dat dan 3, 4 flessen? :O zuipert
btw, 60kg bench presses
dat is toch veels te licht voor jou?
Jij snapt het Tjok!
Jazeker, tegenwoordig lukt me dat
Brede stand, halter ietsjes hoger op de rug dan voorheen, voeten iets meer naar buiten gedraaid, breken vanuit de heupen, en verder gewoon mezelf naar beneden laten donderen was alles wat ik nodig had.![]()
Ik zal Nick eens vragen om mijn squat te filmen, want alleen als Ziyed zegt dat ik diep genoeg zit durf ik dat nog te beweren.Ik vind het echt gaaf om te zien dat je squat en ook nu op diepte kan komen.
Keep going.

Ik zak best rustig denk ik, en dan onderin maak ik even een kleine bounce om van die reflex misbruik te maken.