- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoniet sla ik jou in je kist!Die 200kg raw benchpress gaat echt wel sneuvelen voor dat je in je kist ligt..

Is een grap die jij niet snapt domme aapUhm.. what the ****? Is dat een grap die ik niet snap, of een bedreiging?

Het is dat herstel eh, dat moet ik in de gaten houden.Naja, je gaat lekker toch?
Je doet zware squats, bench, deadlift, rows en presses. Zolang je herstelt, zit het allemaal wel snor toch?
Die 200kg raw benchpress gaat echt wel sneuvelen voor dat je in je kist ligt..

Het enige dat jij slaat is naar de strontvliegen die rond je zwermen jongen.

Da's de test die spreekt Mark.Uhm.. what the ****? Is dat een grap die ik niet snap, of een bedreiging?

Jij bent gewoon een lugubere vent die geen enkele squat diep genoeg vind.Is niet slim, dan weet je sowieso dat die het nooit haalt. Kan je beter dreigen dat je ze kist gaat opgraven en iets ermee doet.

Super man!Die JM presses begin ik overal tegen te komen lijkt het welIs dat nou wat?

En zo maakt hij het allemaal weer "goed"

Super man!
Niemand weet hoe ze precies moeten, en iedereen doet ze anders, dus je doet ze altijd goed!
Het is een beetje een combi van een CGBP en extension.
Wat ik doe is eigenlijk het volgende:
Ik begin met een CGBP met de ellebogen redelijk strak langs mijn (overigens goed geproportioneerde) lichaam, maar laat de ellebogen niet al te diep zakken.
Dan begint de extension beweging en laat ik de halter richting mijn bovenborst zakken zonder hem echt op de borst te laten komen.
Het is een flinke belasting vind ik.
Daarom ben ik gisteren ook niet zwaarder gegaan.

Het was vooral een verstandige en lekkere training Pjotr.
Vroeger, Seppe.

Ik ben eergisteren nog tot 3x160 gegaan met de squat!Ik zie alleen nog maar hersteltrainingen, wanneer ga je weer knallen?

Ik kreeg ze met die paar reps en dat gewichtje al aan het branden man.