- Waardering
- 1.516
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat snap ik van jou.Ik vind een 2-board press van 1x170 niet erg bijzonder eerlijk gezegd, Hummer, gezien je 1RM op de gewone bench. Moet je makkelijk een rep of 5/6 op redelijke speed kunnen maken met dat gewicht. In mijn ogen is het ook nutteloos om slechts 1 herhaling te maken met sets op de boardpress.
Alhoewel ik het ook wel weer begrijp, ivm je pijntjes overal natuurlijk.
Voor de rest wel een aardige training hoor![]()
ThxJij bent tenminste een lieve jongen Pol.
KAn ik wel gebruiken met een maatje als Tymen.
Heeft Tymen niet gewoon een klein hartje?
Goede info!Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste keren ook erg veel moeite had om zware gewichten te hanteren op de boards. Het patroon moet er eerst nog een beetje inslijpen.. Je idee erachter is verder wel goed, het grote voordeel van een board press/rev band press/pin press is dat je simpelweg zwaardere gewichten vast hebt in je handen. Ik deed ze eerder ook met regelmaat, vaak ook in cycles met een beetje hetzelfde idee. Bijvoorbeeld: 2-board/Floor press/Wide grip for reps/Max bench.. Dus beginnen met een zware load en deze wekelijks terug brengen tot een relatief licht gewicht in verhouding met je reguliere bench. Works fine!

Yep, ik neem nu een combinatie van glucosamine, chondroïtine en visolie.
Gewoon van de Etos...
Maar datzelfde merk staat ook in de apotheek, dus ik hoop dat het wel een goede is.
Nog maar aan mijn eerste pot bezig hoor.
Ooit wel eens eerder geprobeerd, maar nooit zo lang volgehouden.
Het schijnt pas na een paar maanden echt wat resultaat te geven, als je er al iets van voelt.
Ik heb ook even zitten denken aan die van powersupplements ( http://www.powersupplements.nl/gewrichtsbescherming-21/?osCsid=4393199a05ab24be20cd7db43f21f9df ) maar die is wat duurder en heeft geen visolie.
Als je een beter betaalbaar alternatief hebt, hoor ik het graag.![]()