- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is maar een bodybuildert bij oefeningetje Polleke.

Haha, "alea iacta est" Rob, ik moet wel!Daar moet een mens toch wel respect voor hebben ...
We zien dat het allemaal niet gaat en eigenlijk tieves zeer doet, maar dat die dan toch nog doortraind![]()

Hoppa!

Hahaha, thanks man!

Ja, eigenlijk wel.

Ik hoop het frans.wauw 4x150, dan zit een van 170 met een goede opwarm van te voren er zeker in.

Bankdrukken
Huidig 1RM is 160
10-20 totaal aantal reps in setjes van 2-4 reps met 130 tot 150 kilo (80+% van 160)
Warming up:
20x20
5x60
3x110
Werksets volgens schema:
2x130Zwaar...
2x140Het went...
4x150 Nieuw PR theoretische top van 170kg!Hiero!
Hoppa!
1x140Werd gebeld, uit "the zone" one rep short...
2x1301 of 2 in "de tank" gehouden.
Vandaag 2x "door mijn rug gegaan"...
Kon tot de set van 4x150 mijn voeten nauwelijks op de grond krijgen.
Ik haal de laatste tijd toch helemaal niks uit mijn benen denk ik, want heb te veel last van mijn rug, en ben zo stijf als een hark.
Wel blij met mijn nieuwe PR die door Orson op de laatste wedstrijd al vermoed werd.
Mijn trainingsbeurten zijn eigenlijk altijd wel wedstrijd waardig, zeker als ze zwaar zijn, dus het geeft wel wat hoop voor de toekomst.
De 4de rep met de 150 was een mooie/perfecte "grinder"
Met weinig snelheid maar wel goede controle afgemaakt.
De ATP was wel op na die set zeg...
Tevreden gevoel!![]()

Hahaha, jij hebt nog niets te vrezen van me denk ik...Wauw
Het gaat goed met jou!...ik begin me alreeds zorgen te maken voor de rawwedstrijd dit jaar![]()
![]()

Jij snapt het René!Ach en wie doet nou wat met zijn benen bij het banken, dat is wat voor mietjes, echte sterke kerels drukken puur uit hun bovenlijf![]()

Ik hoop dat de vorm nog wat beter word man.Hoop dat je die vorm nog wel een tijdje weet vast te houden!![]()

Vreemd dat je zo stijf bent, ik ben zo soepel als een baby![]()

Woehaa! Congrats met je bank, gaat de goeie kant op. Laat je me zondag nog ff zien hoe t ook alweer moet![]()

stuk voor stuk beesten. Ik zie het niemand in Nederland nadoen met dezelfde regels.