Ik hoop niet dat Johnny dit als logvervuiling zal beschouwen.
Maar omdat Frans ernaar vraagt...hier een filmpje van Ruud, waar o.a. te zien is dat hij 230kg raw vrij easy drukt.
Hij is de sterkste rawbankdrukker die ik persoonlijk ken, maar hij is inmiddels ook geschorst (na een uitspraak van het Instituut voor Sport Rechtspraak) voor 2 jaar als lid van de NPB (i.v.m. dopinggebruik).
Aangezien ik nooit gebruikt heb kan ik niet inschatten hoe sterk Ruud zou zijn zonder AAS. Daarnaast ga ik er overigens vanuit dat er maar heel weinig mensen op deze aardbol rondlopen die gewichten van zo'n 250kg raw kunnen drukken op eigen kracht. Op wellicht een enkele uitzondering na.
http://www.youtube.com/watch?v=W1k_NR7sszg
---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------
We kennen allemaal de fantasyverhalen van personen die allemaal al 200kg raw gedrukt hebben op de sportschool waar helaas net niemand bij was, behalve de 3 helpers die "slechts" met één vinger onder de halter het gewicht een beetje in balans hielden. Echt waar! wedstrijdbeurten met billen op de bank hoor! Ik vraag me soms af of sommigen het verschil wel weten tussen lbs en kg's die op veel halterschijven staan.
200lbs is geen 200kg

.
De meesten hebben waarschijnlijk op de sportschool een keer naast iemand gestaan die weer iemand kent die 200+ raw drukt

.
Ik ben er verder heel kort in...voor mij persoonlijk is hetgeen ik op een training druk niet zo interessant...voor mij teld enkel en alleen hetgeen ik op een wedstrijd kan waarmaken! We weten allemaal dat training en wedstrijd een verschil is als dag en nacht!