Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, dat dacht ik wel.

Een rep is een rep Rob!Nieuwe theoretische 1RM?
Congrats Hum ! Nu nog for real dan maar![]()

mooie filmpjes hum
maar al die kerels hebben een behoorlijke buik ( anders tel je niet mee zeker )
+ mezelf laten slaan door een vrouw - nee dat gaat te ver
dan maar ietjes minder pakken![]()

Brother! 

Dat je jezelf niet door een vrouw wilt laten slaan is gewoon de Surinamer in je Ove.
"Wij" vinden het heerlijk ons te laten slaan door een vrouw!![]()

Een echte man....
Dat je jezelf niet door een vrouw wilt laten slaan is gewoon de Surinamer in je Ove.
"Wij" vinden het heerlijk ons te laten slaan door een vrouw!
Brother!
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel meer ik zou drukken als ik me eerst even laat afrossen door mijn schat...![]()
ik ben dan wel geen vrouw maar ik wil je best een paar meppen verkopen voor je gaat benchen hoor![]()

prima trainingmoet ik volgende keer even afreizen voor die 170?
Hoppa!160 bench. Ondanks alle pijntjes en blessures..
Heel netjes Hummer!

Hummer zei:Dat doe ik pas sinds mijn nieuwe schema.Sandows Legacy zei:hey johny,
ff t volgende, is goed bedoeld hoor!
waarom doe jij regelmatig single presses, dus 1 rep. met een redelijk zwaar gewicht?
voor zover ik weet;
minder dan 3 reps werkt niet anabool, dus geen krachttoename
sterk verhoogde kans op blessures (zeker als je ze dan nog dood vanaf de borst drukt.)
enkel meedenken hoor, je bent al redelijk blessuregevoelig begreep ik.![]()
Ik heb bijna nooit single reps gemaakt in mijn trainingen.
Ik "topte" zelfs nooit.
Maar ik "schrok" wel vaak van hoge gewichten, en daarom is het voor mij niet zo gek.
Vandaag deed ik een zware training voor ik goed genoeg hersteld was, dat was wel dom...
Ik pas mijn planning een beetje aan, en zal vooruit gaan op een manier die doet vermoeden dat ik aan deca en stromba en test en weetikveelwaternogallemaal is zit!
Oh ja, Jim Wendler raad powerlifters ook aan na wat sets enkele singles te doen, en die heeft al meer zinnige dingen gezegd in het verleden.
En die Russische geleerden zitten op the same golflengte, duzz....
Ik heb inmiddels wel al besloten die zware training met single reps minder vaak te doen als ik van plan was in eerste instantie.
Maar bedankt voor het meedenken