- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind dit niet echt close-grip, pak hem zelf meestal iets smaller als de schouders. hoofd zou er net tussen passen. maar goed ieder zijn ding, evengoed sterk. doe het hem niet na![]()

Ik denk dat je alles wat je smaller pakt dan je comp grip, close grip genoemd kan worden.Iemand die vrijwel ongetraind 160kg kan drukken behoord ook tot de categorie benchmonsters!
Maar wat vind je van zijn stijl van close grip?
In het verleden deed ik het dus ook zo...maar ik liet me altijd "vertellen" dat dit verkeerd was en ik de "ellbows in" moest houden en de barbell op de buik moest laten zakken...mja...toen is de "ellende" eigenlijk begonnen![]()
I know, I know...Hummer, ben je nou ook weer met squatten en deadliften begonnen? Succes, man!
Als jij nu ook eens blessurevrij zou kunnen trainen, dan zit er echt meer in het vat dan die 160kg ...
En je zal zien dat je van dat squatten & deadliften gewoon een algeheel sterker lichaam en core krijgt!

It's all about the recovery mate!2x6x115 = een mooi volume voor zo'n bencher zoals jij
ik ben het eigenlijk wel met fly eens - ik vind dit geen close gripp
maar misschien kijken dit soort mannen daar anders tegen aan

vind dit niet echt close-grip, pak hem zelf meestal iets smaller als de schouders. hoofd zou er net tussen passen. maar goed ieder zijn ding, evengoed sterk. doe het hem niet na![]()

niet zozeer om de triceps echt "meer" te pakken ofzo.
Bankdrukken:
2x20x20
10x60
5x90
2x6x115
Rug was soepeler dan afgelopen week.
Schouder lijkt steeds iets beter te worden.
Ellebogen gaven geen gedonder.
Reps gingen makkelijk (gelukkig!)
Er iz wel iets gebeurd in de rechter borstspier want die is nog steeds gevoelig.
Was de laatste training van de 4 die iedere twee weken gepland staan.
Werkweek blijft een beetje klote om te trainen.
Weinig gegeten, wil een beetje afvallen...![]()
Je moet niet te veel bitche met verschillende grepen, je moet gewoon rammen!![]()

Wist dat je ging happenIk ben het daar niet mee eens lieverd.
Ik denk dat het iets minder belastend is voor mijn gewrichten.
Ik kan me amper herinneren hoe het was om te drukken zonder pijntjes toen ik nog jong was.
Dus als ik denk dat dit een voordeeltje oplevert...
Trouwens ik doe het al maanden man!

De meeste sterke benchpresses varieren veel in hun gripwijdte. Dus zoals Hummer al zegt, zal dit voor hem close grip zijn, maar hij zal misschien ook nog wel "echte" close grips doen, als dit voor hem nodig is.
hee vader ik ga waarschijnlijk naar het nk powerliften ik rij dan mee met rico en nog wat mensen![]()
want we gingen niet he?