XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
minder dan 3 reps werkt niet voor krachttoename? wtf?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat alle reps tot 5 goed werken voor de opbouw van kracht.
Wel denk ik dat je de singles wat moet beperken als je echt tegen je 1RM aan zit te douwen.

sure maar das meer vanwege andere reden.. niet omdat je daar niet sterker van wordt lijkt me ???

Nee, meer dat je het CZS flink belast en dan meer/lang herstel nodig hebt.
Ik heb vandaag in ieder geval wat geleerd wat betreft mijn planning.

160 en heel gebleven - mooi werk
zelfs aan het plannen geslagen
powerliftland beeft want hummer is op de goeie weg

Hahaha, thanks voor het vertrouwen Ove.
Maar ik maak geen kans man...
Het stikt van de buffels op die wedstrijden man! :o

hahaha, tnx man.

Goeie training. Jammer dat er geen tweede rep in zat met die 160.
Komt wel:)

lekkere training, maar waarom doe je dan geen medium training en zwaar of als je lui bent 1 light en 1 zwaar.

je moet wel aan je lichaam denken je moet nog meer jaren mee

Helemaal mee eens! :D

Een heavy training afgewisseld met een medium/light training is voor oudjes zoals Hummer en ik waarschijnlijk de beste remedie ;). Maar we willen nog zo graag...en dan ga je er vaak alsnog voor. Het zou wellicht helpen om een serieus schema te volgen waarin je zware met lichtere training afwisseld :).

P.S. die 160kg was natuurlijk wel sterk, maar ik word altijd een beetje "bang" als ik lees dat je van "alles" hoort scheuren en kraken :angstig:.
Je gaat goed nu, neem niet te veel hooi op de vork...heel blijven heeft de grootste prioriteit, niemand heeft er wat van als je straks in de lappenmand zit!

nice nice nice

en je blijft alweer een tijdje blessure vrij draaien ondertussen hé *klopt op hout*

:thumbs:

Yep, er zit progressie in.
Ik kan haast niet wachten tot ik een keer een set druk die jij nog niet gedaan hebt. ;)
(zoekt naar de "kun je nog lang wachten smiley...)

Helemaal mee eens! :D

Een heavy training afgewisseld met een medium/light training is voor oudjes zoals Hummer en ik waarschijnlijk de beste remedie ;). Maar we willen nog zo graag...en dan ga je er vaak alsnog voor. Het zou wellicht helpen om een serieus schema te volgen waarin je zware met lichtere training afwisseld :).

P.S. die 160kg was natuurlijk wel sterk, maar ik word altijd een beetje "bang" als ik lees dat je van "alles" hoort scheuren en kraken :angstig:.
Je gaat goed nu, neem niet te veel hooi op de vork...heel blijven heeft de grootste prioriteit, niemand heeft er wat van als je straks in de lappenmand zit!
Ik heb een "goed" schema, maar omdat ik afgelopen week eigenlijk een beetje "verkeerd" was begonnen ging het even fout. ;)
En ik ben misschien wel héél erg allert op "pijntjes" vanwege mijn ervaring met blessures en de wil om ze te voorkomen.

nice nice nice

en je blijft alweer een tijdje blessure vrij draaien ondertussen hé *klopt op hout*

:thumbs:
Ongelakt hardhout hoop ik Rob. ;)
Mijn schouder voelt deze week beter dan in lange tijd gelukkig.
Afgelopen werkweek heb ik meer gevaren dan gemeerd.
Dus minder moeten gooien, en dat scheelt alles!

Niet schrikken, het was maar een bevlieging...

Box Squats en Deadlifts tot setjes van 3 met 100kg! :roflol:
Volgende week misschien weer eens mee beginnen, dus vandaag al eens even geproefd i.v.m. de spierpijn die ik daar van ga hebben...
Vannacht tot 01:00 uur gewerkt, en om 08:00 uur al begonnen(?!) dus het lijkt er even op dat ik wat uit de karakterpot gesnoept heb, maar dat zal wel vlug weer over zijn hoor... :o

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Oh ja, mijn knie (links) staat nu wel "in brand"... :D

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Nu terug naar mijn nest! :roflol:

Het begin is er Hummer !

Lange dagen wel weer zeg ...

"Ze" doen er "alles" aan om "ons" 13 uren per dag te laten werken. ;)
Deze keer was het iets minder, 12,5... :roflol:
Maar het weer verbeterd, en verdomd, ik lijk uit mijn winterdip te komen!

Nu volhouden, gewoon lekker doorgaan met squatten en deadliften.
Geiwcht is ondergeschikt, feit dat je het doet toont karakter. :lol:

Vannacht tot 01:00 uur gewerkt, en om 08:00 uur al begonnen(?!) dus het lijkt er even op dat ik wat uit de karakterpot gesnoept heb, maar dat zal wel vlug weer over zijn hoor...

Kun je mij ook wat uit die karakterpotjes van je geven? Smile(doet niet meer)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven