nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Mij zoon lijkt heel veel op mij, dus "denken" doet ie niet of nauwelijks.![]()
dat gaat te ver!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij zoon lijkt heel veel op mij, dus "denken" doet ie niet of nauwelijks.![]()

minder dan 3 reps werkt niet voor krachttoename? wtf?
Ik denk dat alle reps tot 5 goed werken voor de opbouw van kracht.
Wel denk ik dat je de singles wat moet beperken als je echt tegen je 1RM aan zit te douwen.

Hahaha, thanks voor het vertrouwen Ove.
Maar ik maak geen kans man...
Het stikt van de buffels op die wedstrijden man!![]()

BANKDRUKKEN ME
20x20
10x40
5x60
3x110
1x130
1x145
1x160
1x145
Face-pulls
12x27,5
12x41,5
12x61,5
lekkere training, maar waarom doe je dan geen medium training en zwaar of als je lui bent 1 light en 1 zwaar.
je moet wel aan je lichaam denken je moet nog meer jaren mee

. Maar we willen nog zo graag...en dan ga je er vaak alsnog voor. Het zou wellicht helpen om een serieus schema te volgen waarin je zware met lichtere training afwisseld
.
.Yep, er zit progressie in.

Ik heb een "goed" schema, maar omdat ik afgelopen week eigenlijk een beetje "verkeerd" was begonnen ging het even fout.Helemaal mee eens!
Een heavy training afgewisseld met een medium/light training is voor oudjes zoals Hummer en ik waarschijnlijk de beste remedie. Maar we willen nog zo graag...en dan ga je er vaak alsnog voor. Het zou wellicht helpen om een serieus schema te volgen waarin je zware met lichtere training afwisseld
.
P.S. die 160kg was natuurlijk wel sterk, maar ik word altijd een beetje "bang" als ik lees dat je van "alles" hoort scheuren en kraken.
Je gaat goed nu, neem niet te veel hooi op de vork...heel blijven heeft de grootste prioriteit, niemand heeft er wat van als je straks in de lappenmand zit!

Ongelakt hardhout hoop ik Rob.nice nice nice
en je blijft alweer een tijdje blessure vrij draaien ondertussen hé *klopt op hout*
![]()