XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Strange stuff hier weer :)

Ik heb nog Naproxene Forte liggen Hummer ... met een biertje erbij en weg is de pijn :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem al maanden niks meer in tegen "pijn"
Wat is nu eigenlijk pijn..?
"Pijn" is er om te negeren!
"Pijn" is geen signaal van je lichaam dat er "iets niet goed" is.
"Pijn" is gewoon je lichaam dat je zit te klieren als een puber meisje tijdens d'r eerste periode.
Pijn is voor watjes! ;)

Nou dat dacht ik ook altijd john', maar mn lichaam dacht er 2 dagen anders over door niet meer rechtop te willen lopen :D

:d

"Pijn" is gewoon je lichaam dat je zit te klieren als een puber meisje tijdens d'r eerste periode.
Pijn is voor watjes! ;)
:scratch:

Pijn is voor watjes! ;)

dus even kort samenvattend; je bent een watje ???

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

:d :d

:d :d

Laatste training voor de wedstrijd..?

Bankdrukken:
20x20
5x60
3x110
1x140
1x160 Openingsbeurt..? :dunno:
1x170 Fail... :o Nick heeft gelijk zijn Deadlift training gehad... ;)
2x130 Rechter borstspier heeft toch wel een scheurtje opgelopen een paar weken geleden geloof ik... :(

Nog even denken waar ik mee zal beginnen.

Face-pulls superset met Pully push down
2x20x

Genoeg geweest voor vandaag.
Schouder voelde na wat setjes beter dan toen ik begon.
Ellebogen heb ik totaal geen erg in gehad. :thumb:
Rechter borstspier is naar de kl_te denk ik...
Een scheurtje ofzo...
Die houd het wel tot maandag denk ik. ;)

jammer dat t niet nog een weekje wilde volhouden, dat lekkere gevoel zonder veel pijn van laatst :rolleyes:

dat je zo zwaar gaat nog net voor de wedstrijd ???

Ben het wel een beetje eens met Sandows...zo'n fail op 170kg zou voor mijn gemoedsrust niet al te goed zijn ;)
Mja...ik begrijp het wel...heb dat ook vaker klaargespeeld.
Ik hoop dat je zondag nergens last van zult hebben en door de gezonde spanning wat een NK meeneemt en de testosteron die er dan door je lichaam giert wordt die 170 een makkie! :)

jammer dat t niet nog een weekje wilde volhouden, dat lekkere gevoel zonder veel pijn van laatst :rolleyes:

dat je zo zwaar gaat nog net voor de wedstrijd ???
Het nagenoeg pijnvrije periodetje van laatst was jammer genoeg maar van korte duur.
Ik heb ook geen idee hoe dat kwam...
Wist ik dat maar, dan deed ik nog vaker hetzelfde. ;)
En wat dat zwaar betreft: ik zal toch eens moeten trainen éh..? :D
Ik heb mijn lichaam even laten weten wat ik graag wil doen zondag, en als zoals de vorige keren de schijven op de wedstrijd weer lichter zijn dan hier thuis...
Dan moet ik toch mi9nstens mijn doel voor dit jaar halen op een wedstrijd!
165 was het doel.
In een training al eens gehaald, en straks dan de ultieme test.
Wish me luck. ;)

Ben het wel een beetje eens met Sandows...zo'n fail op 170kg zou voor mijn gemoedsrust niet al te goed zijn ;)
Mja...ik begrijp het wel...heb dat ook vaker klaargespeeld.
Ik hoop dat je zondag nergens last van zult hebben en door de gezonde spanning wat een NK meeneemt en de testosteron die er dan door je lichaam giert wordt die 170 een makkie! :)
Ja, maar de 160 ging goed René, en die wil/moet ik sowieso duwen natuurlijk.
Alles wat ik meer duw is mooi.
Ik heb eerlijkheidshalve wel mijn zinnen gezet op 170 hoor, en als ik een heel goede dag heb zie ik het eigenlijk wel gebeuren ook.
Maar 165 zou al genoeg zijn eigenlijk.
ook qua jaarplanning trouwens. ;) (die had ik voor jou ook eens gemaakt) :D
Als ik slechts 160 druk heb ik een slechte dag, en zal ik iets minder de opgewekte "el positievo" zijn die ik normaal gezien altijd ben! :rolleyes:
We zien wel, het is maar een hobby...

Het nagenoeg pijnvrije periodetje van laatst was jammer genoeg maar van korte duur.
Ik heb ook geen idee hoe dat kwam...
Wist ik dat maar, dan deed ik nog vaker hetzelfde. ;)
En wat dat zwaar betreft: ik zal toch eens moeten trainen éh..? :D
Ik heb mijn lichaam even laten weten wat ik graag wil doen zondag, en als zoals de vorige keren de schijven op de wedstrijd weer lichter zijn dan hier thuis...
Dan moet ik toch mi9nstens mijn doel voor dit jaar halen op een wedstrijd!
165 was het doel.
In een training al eens gehaald, en straks dan de ultieme test.
Wish me luck. ;)

Ja, maar de 160 ging goed René, en die wil/moet ik sowieso duwen natuurlijk.
Alles wat ik meer duw is mooi.
Ik heb eerlijkheidshalve wel mijn zinnen gezet op 170 hoor, en als ik een heel goede dag heb zie ik het eigenlijk wel gebeuren ook.
Maar 165 zou al genoeg zijn eigenlijk.
ook qua jaarplanning trouwens. ;) (die had ik voor jou ook eens gemaakt) :D
Als ik slechts 160 druk heb ik een slechte dag, en zal ik iets minder de opgewekte "el positievo" zijn die ik normaal gezien altijd ben! :rolleyes:
We zien wel, het is maar een hobby...

Wijze woorden Hummer!
We tillen er wellicht soms te zwaar aan...als het op het NK niet zo gaat zoals we dat graag zouden willen is dat erg jammer, maar tis geen wereldondergang...het leven gaat verder!
Alhoewel het wel heel erg leuk zou zijn als we onze doelstelling ruim zouden halen ;)

klote hummie voor je

Das toch nog geen verkeerde training op zich, als die 160 openingsbeurt gewoon lekker vlot omhoog ging. Das het belangrijkste. De rest bewaar je maar voor zondag. En anders drinken we ons verdriet achteraf wel weg met een biertje of twee.

Misschien gaat moeders mee, dus dan zou ik gewoon weer een biertje kunnen drinken inderdaad. ;)
En een broodje gehaktbal, of twee ofzo..? :D

Waarom probeer je 170kg te drukken? Je had beter drie mooie singles met 150kg kunnen drukken. Het is sowieso niet erg snugger om een kleine week voor de meet zware gewichten te hanteren, daarnaast demotiveert deze shit je ook nog eens.

Good luck.

Met Ita eens!
Veel succes man!
nu rusten en maximaal vreten

I'm cutt'n for summer Tymen. ;)

ja die ballen zijn goed daar :D

denk wel dat ze er nu meer hebben dan vorige keer ;)
Ze waren vlug uitverkocht de vorige keer. :D

Waarom probeer je 170kg te drukken? Je had beter drie mooie singles met 150kg kunnen drukken. Het is sowieso niet erg snugger om een kleine week voor de meet zware gewichten te hanteren, daarnaast demotiveert deze shit je ook nog eens.

Good luck.
Thanks.
Ik "voelde" me sterk voor ik begon, en wilde wat afdwingen eigenlijk... :o
Precies wat ik Nick afraadde om te doen heb ik ook zelf gedaan.
Maar in tegenstelling tot anderen misschien heb ik hier geen last van hoor.
Kijk, als 160 nou helemaal niet lekker ging, dan was ik wel behoorlijk pissed of geweest, maar omdat een nieuw PR er nog even niet in zit..?
Nee, daar heb ik geen last van hoor.
Het is maar een spelletje, en een wedstrijd tegen mezelf.
Misschien als ik nek aan nek voor de eerste plaats zou kunnen gaan word het wat anders, maar ik ben toch maar de hekkensluiter.
150 kan ik ook drukken op een slechte dag na een nacht van bier zuipen en op de tuinbank van mijn buren bij wijze van spreken (op die bank van Art weet ik het niet trouwens...), en zou inderdaad als de rest van je voorbereiding goed is geweest een goede keuze geweest zijn misschien.
Maar ik heb altijd al een beetje een krakkemikkige voorbereiding dus denk ik dat dit gewoon nog een redelijke training is geweest.
Nu is het rusten, misschien morgen even een beetje doorbloeden met bijna niks aan gewicht, en zondag ga ik er voor.

Ik denk dat ik begin met 155 en dan, als die goed gaat, voor een nieuw PR ga (165)

Met Ita eens!
Veel succes man!
nu rusten en maximaal vreten
Thanks to You too buffel.
Goed vreten gaat me goed af de laatste dagen trouwens.
Ik let er op dat ik (ruim) boven de 200 gram eiwitten zit iedere dag, en dus heb ik niet zo veel honger naar "andere" dingen meer. :thumb:
Ik woog 2 weken geleden "ineens" weer 150kg, en ben nu weer terug op 147 gelukkig...
Ik ben benieuwd wat ik op de wedstrijd weeg...
In Geldrop hadden ze een "goede" weegschaal trouwens.
Laatst in St.Maartensdijk een wat minder goede... :o

Laatst bewerkt:
200gr eiwitten... kan je niet beter minimaal 300-350 gr aanhouden?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven