- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik neem al maanden niks meer in tegen "pijn"
Wat is nu eigenlijk pijn..?
"Pijn" is er om te negeren!
"Pijn" is geen signaal van je lichaam dat er "iets niet goed" is.
"Pijn" is gewoon je lichaam dat je zit te klieren als een puber meisje tijdens d'r eerste periode.
Pijn is voor watjes!![]()

Ik neem al maanden niks meer in tegen "pijn"
Wat is nu eigenlijk pijn..?
"Pijn" is er om te negeren!
"Pijn" is geen signaal van je lichaam dat er "iets niet goed" is.
"Pijn" is gewoon je lichaam dat je zit te klieren als een puber meisje tijdens d'r eerste periode.
Pijn is voor watjes!![]()

Nick heeft gelijk zijn Deadlift training gehad... 

Het nagenoeg pijnvrije periodetje van laatst was jammer genoeg maar van korte duur.jammer dat t niet nog een weekje wilde volhouden, dat lekkere gevoel zonder veel pijn van laatst
dat je zo zwaar gaat nog net voor de wedstrijd![]()

Ja, maar de 160 ging goed René, en die wil/moet ik sowieso duwen natuurlijk.Ben het wel een beetje eens met Sandows...zo'n fail op 170kg zou voor mijn gemoedsrust niet al te goed zijn
Mja...ik begrijp het wel...heb dat ook vaker klaargespeeld.
Ik hoop dat je zondag nergens last van zult hebben en door de gezonde spanning wat een NK meeneemt en de testosteron die er dan door je lichaam giert wordt die 170 een makkie!![]()
(die had ik voor jou ook eens gemaakt) 

Het nagenoeg pijnvrije periodetje van laatst was jammer genoeg maar van korte duur.
Ik heb ook geen idee hoe dat kwam...
Wist ik dat maar, dan deed ik nog vaker hetzelfde.
En wat dat zwaar betreft: ik zal toch eens moeten trainen éh..?
Ik heb mijn lichaam even laten weten wat ik graag wil doen zondag, en als zoals de vorige keren de schijven op de wedstrijd weer lichter zijn dan hier thuis...
Dan moet ik toch mi9nstens mijn doel voor dit jaar halen op een wedstrijd!
165 was het doel.
In een training al eens gehaald, en straks dan de ultieme test.
Wish me luck.
Ja, maar de 160 ging goed René, en die wil/moet ik sowieso duwen natuurlijk.
Alles wat ik meer duw is mooi.
Ik heb eerlijkheidshalve wel mijn zinnen gezet op 170 hoor, en als ik een heel goede dag heb zie ik het eigenlijk wel gebeuren ook.
Maar 165 zou al genoeg zijn eigenlijk.
ook qua jaarplanning trouwens.(die had ik voor jou ook eens gemaakt)
Als ik slechts 160 druk heb ik een slechte dag, en zal ik iets minder de opgewekte "el positievo" zijn die ik normaal gezien altijd ben!
We zien wel, het is maar een hobby...

Misschien gaat moeders mee, dus dan zou ik gewoon weer een biertje kunnen drinken inderdaad.
En een broodje gehaktbal, of twintig ofzo..?![]()
Misschien gaat moeders mee, dus dan zou ik gewoon weer een biertje kunnen drinken inderdaad.
En een broodje gehaktbal, of twee ofzo..?![]()

I'm cutt'n for summer Tymen.

Ze waren vlug uitverkocht de vorige keer.ja die ballen zijn goed daar
denk wel dat ze er nu meer hebben dan vorige keer![]()

Thanks.Waarom probeer je 170kg te drukken? Je had beter drie mooie singles met 150kg kunnen drukken. Het is sowieso niet erg snugger om een kleine week voor de meet zware gewichten te hanteren, daarnaast demotiveert deze shit je ook nog eens.
Good luck.

Thanks to You too buffel.Met Ita eens!
Veel succes man!
nu rusten en maximaal vreten