- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah I know, maar het ging net zo goed man...Kom al' goed, jongen, kom al' goed. Een ideale wedstrijdvoorbereiding is een utopie. Ik heb ook weer erg weinig mogelijkheden om goede (geared) wedstrijdtrainingen te doen, dus wat dat betreft...
Thanks Rob, ik baal er flink van...
Zeg dat wel ja!
Hahaha, thanks big guy, dat zou me nog al wat zijn zeg!sterkte hummertje! ik verwacht wel een 180 bench van je op de wedstrijd

Thanks Hugs.Jammer dat je effies in een soort "dipje" zit, maar zonder dal geen piek!
En die piek laat je gewoon op het NK zien.
Ik zou zoals ik alreeds zei geen "gekke" dingen meer doen en me sparen opdat je optimaal hersteld bent! Komt wel goed, Johnny!
Thanks Hugs.
Ik heb geen andere keuze dan even goed te herstellen nog.
Ondanks dat het zo lekker ging heb ik misschien wel wat veel gevraagd de laatste tijd..?
Hopelijk knapt het weer op aankomende week.
. Maak je niet te druk...ik heb er wel vertrouwen in dat het harstikke goed zal komen! 
Doe ik.jammer weer hummie van de pijn
no pain no gain
idd op karakter dan maar

Was een aardigheidje.Snap verdomme niet dat je opeens uit het niets zoveel reps gaat maken... maar ga je niet vertellen wat wijsheid is... succes op het NK! en denk eraan ramme

Snap verdomme niet dat je opeens uit het niets zoveel reps gaat maken... maar ga je niet vertellen wat wijsheid is... succes op het NK! en denk eraan ramme
. Ik heb (gelukkig) een coach die me tot de orde roept als ik domme dingen wil doen (zoals teveel hooi op de vork nemen) maar ik kan me de laatste tijd overigens wel aardig inhouden. Wel een beetje waar misschien.Dat is het gevaar als je samen met anderen een zware training gaat doen...we blijven haantjes hé...we willen altijd net wat meer dan de ander. Ik heb (gelukkig) een coach die me tot de orde roept als ik domme dingen wil doen (zoals teveel hooi op de vork nemen) maar ik kan me de laatste tijd overigens wel aardig inhouden.
Ja, hoe zit dat eigenlijk?Maar, ben jij niet ook op het NK geweest?
Dit weekend wat toch het NK PL voor PLH?
Zie nog nergens uitslagen of reacties?

als jij vanmiddag niets te doen hebt, kun je mij en Don komen helpen.....
ik weet dat je niet mee gaat doen op mijn rotbankje))))