MuscleMeat

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik n*ger mn spierpijn ook altijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Spierpijn is voor mietjes man! Negeren dat zooitje.

Ik heb een hekel aan negeren. Ben ik nou een racist?

He hummer, alleen omdat je oud ben is het nog geen reden om dingen te doen omdat je ze leuk vind! :p
Als je energie hebt om je nek te trainen heb je niet hard genoeg getraind :mad:

Lijkt me wel afschuwelijk, spierpijn in je nek, traps, lats en onderrug. Kan je niks meer!

Lekker achterover liggen en een verrassing van je vrouw/vriendin krijgen?

• #1.765
Laatst bewerkt:
maaruh, bij een locale box squat meeting hoop ik ook uitgenodigd te worden, zit dat er in? :D ;)

wil ook eens wat bijleren! :p

• #1.768
Zit er niet in Don.
My knees are killin' me... :mad:
Duidelijk meer last van dan van gewone Squats.
Dus misschien geen blijvertje.

Maar dan wil ik wel gewoon leren Squatten van Tymen! :D

Ik heb ook altijd las van mijn knieën als ik bij don en ad ben geweest

Ik predik Wendler niet op de manier die jij nu suggereert hoor.
Ik ben juist een voorstander van doen wat je zelf het beste lijkt.
Heel mijn laatste training is geen Wendler 5/3/1 trouwens.
Ik ben van mening dat de box-squats me gaan leren hoe ik beter vanuit de heupen achteruit durf te gaan zitten.
Ik duw steeds mijn knieën te ver naar voren en ben geneigd niet diep genoeg te gaan hierdoor (ben ook al niet zo'n heel soepel mannetje...)
+ Dat ik Nick verder wil helpen met zijn Squats en die gaat wel geared Squats doen in de toekomst (heeft al een suit)
En als ik het Nick dus wil leren moet ik wel weten hoe het voelt als je het goed doet.
Vandaar ook mijn zoektocht naar de juiste techniek voor de box-Squats en mijn focus op de techniek.
Ik zie meer mensen de box-Squat verkeerd doen (hier in mijn garage en op Youtube) dan dat iemand hem goed onder de knie heeft.
En zeg nou zelf, die Youtube filmpjes die ik geplaatst heb in mijn log zijn toch gewoon leuk om naar te kijken.

Zal wel wat bot verwoord hebben, komt vast omdat ik veel met Jezza omga die schijnt daar ook last van te hebben :)
Als jij je er goed bij voelt en het beter voelt voor je lichaam zou ik het doen, je zult er alsnog genoeg basiskracht mee opbouwen maar ik vroeg het me gewoon af ;)
Ja de video's vind ik leuk om te kijken, supertraining.tv is ook tof

• #1.771
Ik heb ook altijd las van mijn knieën als ik bij don en ad ben geweest
Dat geloof ik graag, jij anale voetveeg You! :D

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 10:00 ----------

Zal wel wat bot verwoord hebben, komt vast omdat ik veel met Jezza omga die schijnt daar ook last van te hebben :)
Als jij je er goed bij voelt en het beter voelt voor je lichaam zou ik het doen, je zult er alsnog genoeg basiskracht mee opbouwen maar ik vroeg het me gewoon af ;)
Ja de video's vind ik leuk om te kijken, supertraining.tv is ook tof
Ik vond het niet "te" bot hoor.
Alleen leek het er op dat je een beetje selectief meegelezen hebt in mijn 5/3/1 berichten. ;)
Ik zeg bewust iedere keer dat je je eigen weg moet zoeken.
5/3/1 is een goede leidraad als je niet goed weet welke weg je wilt volgen, of als je er helemaal niet over wilt nadenken en een kant en klaar systeem wilt volgen.

Ik weet nog dat Jezza in het verleden eens adressen aan het uitwisselen was met "Dressed Black" om het één an ander eens als mannen uit te praten! :roflol:
Man man man, dat zou een show opgeleverd hebben!
(Dressed Black Kung Fu en weetikwatnogmeer en Jezza BJJ) me like!

Laatst bewerkt:
tijdje hogere box proberen en steeds dieper gaan missch?

Knappe trainingen en een mooie 2e plek behaald. Top! Volgende wedstijd 200-210kg? Zou mooi zijn>keep it up.:)

• #1.774
tijdje hogere box proberen en steeds dieper gaan missch?
Was al een hoge "box" hoor Cor.
Een drukbankje met een 2x4 er op zelfs!
Expres zo hoog gedaan i.v.m. de zwakke en strakke hamstrings...
Beter hoog beginnen heb ik gelezen.
Maar wel heel veel last van mijn knieën en heupen gehad na gisteren.
Is weer al bijgetrokken inmiddels, maar het lijkt me wel een waarschuwing voor de hogere belasting bij box squats.
Ik zie wel wat ik er mee doe. ;)

Knappe trainingen en een mooie 2e plek behaald. Top! Volgende wedstijd 200-210kg? Zou mooi zijn>keep it up.:)
Thanks man.
Long time....
2de plaats met een shirt waar ik bijna "niets" uit haal (krijg de lege stang/18kg ook op mijn borst met dat shirt) dus ik hoop nu door de "lichte" trainingen mijn schouder zo sterk te maken dat ik die 190 ook RAW druk in september. :D
Geared wedstrijd is nog ver weg. ;)

hmm ok.. ik krijg ook altijd veel meer spierpijn van boxsq, je kan niet bouncen enzo :D

boxsquatten is een b*ch.

Tussen alle "smalltalk" door kom ik best wel heel interessante dingen tegen. Ben zeer benieuwd of je het kniebuigen en wat je voor de rest nog allemaal doet zal helpen om meer kilo's op de bank te gaan drukken. Ik heb al heel wat discussies in mijn log gehad over de carry over van buigen voor bankdrukkers. Zelf heb ik het licht nog niet gezien en zie ik er het heil nog niet van in ;), dus zal ik jou goed in de gaten houden...suc6 Johnny met je schema's! :)

Hummer doesn't benchpress, he just pushes the world down with his animal legs.

• #1.779
hmm ok.. ik krijg ook altijd veel meer spierpijn van boxsq, je kan niet bouncen enzo :D
I'se loves to bounce boss! :hornyna:
Achteraf wel ja. ;)
Tussen alle "smalltalk" door kom ik best wel heel interessante dingen tegen. Ben zeer benieuwd of je het kniebuigen en wat je voor de rest nog allemaal doet zal helpen om meer kilo's op de bank te gaan drukken. Ik heb al heel wat discussies in mijn log gehad over de carry over van buigen voor bankdrukkers. Zelf heb ik het licht nog niet gezien en zie ik er het heil nog niet van in ;), dus zal ik jou goed in de gaten houden...suc6 Johnny met je schema's! :)
Ik denk nog steeds niet dat je iets van me te vresen zal hebben beer. :o
Hummer doesn't benchpress, he just pushes the world down with his animal legs.
Dunne staakjes man. ;)

• #1.780
1ste "Full body" van de nieuwe planning! Whoehahahahahaha!

SQUATS:
5X60
5X70
5X90
5X110
3X130
3X140
(een PR op volle diepte denk ik... ;))
4x120 (Back-off setje)

BENCH PRESSES (NARROW PINKY GRIP)
5X50
5X70
5X80
5X90
3X100
1X110 :D

Supersets met:

LAT PULL-DOWNS:
6X12

BENT OVER ROWS (PENDLAY STYLE ZONDER DEAD-STOPS)
5X60
5X70
5X80
5X90
5X100

Supersets met:

LAT PULL-DOWNS:
2X5
3X12

Heerlijke training van 50 minuten.
Was nog flink aanpoten, zo nagenoeg zonder rust...
M'n aardappeltjes, sperziebonen, tartaartjes, speklap en aardbeien stonden af en toe even in mijn keel. :kots:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven