MuscleMeat

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Hahaha, thanks.
Ik ben het nog steeds met mezelf eens trouwens.
Waarom zou ik iemand anders zijn beperkingen meenemen in die verhoudingen.
Als je me kan overtuigen geef ik graag mijn ongelijk toe hoor, maar ik hoor nergens steekhoudende argumenten tot nu toe.
Waarschijnlijk ligt dat aan mij, want jij bent een stuk slimmer dan mij aan je schoolopleiding te beoordelen, en Cor Paul is G'domme Dr. in zo'n beetje alle wetenschappen die er zijn!!!! :eek:
Ik moet er dus wel haast naast zitten... :o
Maar neem nu jezelf (Tymen)
Je bent een sterke bankdrukker en een goede Squatter, maar je Deadlift is wat "uit verhouding" (door je T-Rex armpjes :D)
Moet ik dan jou nemen bijvoorbeeld..?
Lijkt me niet.
Wat juister zou zijn dan wat ik doe is misschien de top 20 pakken en dan alle gemiddelden bekijken.
Maar dat investeerd me eigenlijk helemaal niks, ik heb het over de beste/sterkste Squat, Deadlift en Bench, en dan kun je alleen werken met de beste/sterkste Squat, Deadlift en Bench imo.
Nogmaals blijft de vergelijking met de auto's bestaan volgens mij.
Als je kijkt wat de 3 beste prestaties zijn van een auto.
Topsnelheid, gedrag in het terrein en comfort in de stad...
Dan krijg je individueel toch ook 3 verschillende auto's die op die punten het beste presteren.
Dan ga ik toch niet de prestaties van Bugatti Veyron gebruiken om zijn gedrag in het terrein te gebruiken als "ultiem"..? :dunno:
Een "Super Powerlifter" zou toch de combinatie hebben van Reinhaud, Mendelson en Bolton bijvoorbeeld.
Of ben ik nou gek..? :eek:

Jahoor, tymen is door zijn rug gegaan en gelijk begin je over zijn t-rex armpjes........ niet cool hummer :p

• #1.823
Hier op T-Nation komen ze op de verhoudingen waar jullie het over hebben.
En die zijn inderdaad van diverse mensen hun gemiddelden genomen.
Dat zou je ook kunnen gebruiken natuurlijk.
Maar dan moet ik zo vreselijk veel gaan Squatten en Deadliften...
Dat lukt me nooit!!! :eek:
:o
Dus wat zegt dit..?
Dat ik (nu) in de T-Nation verhoudingen een monsterbank (:D) heb, en mijn Squat en Deadlift achterlopen.
So what..? :dunno:

Maar dat wisten we toch al hummer, hoelang squat en deadlift je pas weer

• #1.825
Weet ik wel, daarom kwamen mijn verhoudingen me ook beter uit. ;)
Trouwens die anderen kramen alleen maar onzin uit.
Van Tymen begrijp ik het nu wel, want die ge/misbruikt nu even belachelijk veel medicijnen voor zijn rug die verstandig nadenken in de weg staan.
Maar van CP snap ik er echt niks van hoor... :D

je hebt het fout hum, maar ik vind het een mooi verhaal om je zwakke sq en dl goed te lullen :D

Iedereen kraamt wel eens onzin uit,
Zoals deadliften voor bbers, hahahah!

Hier op T-Nation komen ze op de verhoudingen waar jullie het over hebben.
En die zijn inderdaad van diverse mensen hun gemiddelden genomen.
Dat zou je ook kunnen gebruiken natuurlijk.
Maar dan moet ik zo vreselijk veel gaan Squatten en Deadliften...
Dat lukt me nooit!!! :eek:
:o
Dus wat zegt dit..?
Dat ik (nu) in de T-Nation verhoudingen een monsterbank (:D) heb, en mijn Squat en Deadlift achterlopen.
So what..? :dunno:

die komt bij mij eigenlijk perfect overeen.. :p op minimale procentjes na dan.

Bench press — 100 %

Back squat — 128 %

Deadlift — 179 %

maar ik vind dat je hier niet naar moet kijken, iedereen heeft sterke en zwakke punten. de een heeft korte armen waardoor die wss goed kan banken maar minder kan deadliften. ander heeft sterke benen en zal dus een goede squat hebben. er zijn vrij weinig mensen die alles sterk hebben..

jij bent een banker en squat en DL pas sinds kort. dit trek je niet zomaar bij.

Ik verwacht van jou nog steeds wat steekhoudende argumenten Dr. ! :D

Die heb ik al gegeven ;) Je kan je uitspraak sowieso niet op een paar records baseren omdat je dan te weinig gegevens hebt (te grote kans op uitzonderingen, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_de_grote_aantallen ). Je zou er wel een uitspraak over kunnen doen door bijv. de verhoudingen van de top 10 van de laatste 100 raw powerliftingwedstrijden op verschillende niveaus te berekenen.

• #1.831
Nee, verwacht ik ook niet Jorg, en na verloop van tijd zal je vanzelf tegen bepaalde beperkingen oplopen denk ik.
Zo denk ik binnenkort meer te kunnen Squatten dan te Deadliften, en dat was vroeger ondenkbaar (en volgens T-Nation nog steeds natuurlijk.)
Ik vind het nog steeds een goed uitgangspunt om mijn trainingen/schema een beetje naar te maken. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 17:23 ----------

Die heb ik al gegeven ;) Je kan je uitspraak sowieso niet op een paar records baseren omdat je dan te weinig gegevens hebt (te grote kans op uitzonderingen, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_de_grote_aantallen ). Je zou er wel een uitspraak over kunnen doen door bijv. de verhoudingen van de top 10 van de laatste 100 raw powerliftingwedstrijden op verschillende niveaus te berekenen.
Nou moe, wat een hoop abracadabra man.
Kun je het niet gewoon in "Pippi Langkous taal" met auto vergelijkingen doen ofzo..? :roflol:
Ik heb nog steeds gelijk dus. :D

Film je squats eens dan ;)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 16:26 ----------

Trouwens wist je dat op de RAW wedstrijden de volgende % verhoudingen gelden voor de records:

Squat 120%
Bench press 100%
Deadlift 130%

Natuurlijk alles aan de hand van de Bench press (100%) berekend. :D

Dus de enorme verschillen die sommige mensen hebben in hun 1RM's voor de grote 3 wijzen meer op bepaalde zwaktes dan wat als "normaal" beschouwd kan worden imo. ;)

auwaya John,
Ik heb dit in mijn geval uitgerekend;
RAW
bp 180 = 100%
dl 300 = 167%
sq 270 = 150%

Volgens de beweerde verhoudingen zou ik eigenlijk een bp van 225:eek: RAW moeten hebben.
zie;
RAW
bp 225 = 100%
dl 300 = 133%
sq 270 = 120%

OOOOhh my god:eek::eek:. Werk aan de winkel!!!!!!!

p.s. klopt dit zo of heb ik het mis!!!!!

• #1.836
Werk aan de winkel Frans!

ach, een paar boterhammen met pindakaas en nog wat tonijnmoot op water eten en de procentjes kloppen weer als een bus.

• #1.838
It's all in the mind matey! ;)

jip, an endless fight.

auwaya John,
Ik heb dit in mijn geval uitgerekend;
RAW
bp 180 = 100%
dl 300 = 167%
sq 270 = 150%

Volgens de beweerde verhoudingen zou ik eigenlijk een bp van 225:eek: RAW moeten hebben.
zie;
RAW
bp 225 = 100%
dl 300 = 133%
sq 270 = 120%

OOOOhh my god:eek::eek:. Werk aan de winkel!!!!!!!

p.s. klopt dit zo of heb ik het mis!!!!!

Als je bij je squat een eerlijke raw fullsquat zou invullen ipv 1/2 squat dan zou het zomaar opeens toch kunnen kloppen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven