AndroidHealthClinic

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gefeliciteerd met je deadlift prachtig. Heb wel via de livestream lopen juichen :D

Mischien raar om tijdens alle vreugde nu een kritische noot te plaatsen. Maar ik vind eigenlijk je squat techniek juist niet goed nu. Je mist alle explosiviteit en agressie doordat ze te traag zakt. Je mist de stretch reflex en hebt niet genoeg snelheid om dan door te pushen. Je blijft mischien wel in positie maar als je vanuit die positie niks meer kan heb je dr ook niks aan (je wil natuurlijk streven naar explosive squat en in positie blijven). Ik dacht ook dat je low bar was gaan squatten?

Ik train wel eens met Math, komt uit dezelfde regio als ik en hij vertelde mij ooit toen we het over hook grip hadden dat hij iemand kende die amper gevoel meer in zn duimen had door die grip. Dat ben jij zeker of niet?

Bedankt voor het uitwonen van mijn sleeves (stiekem mijn squat progressie verhinderen!). Nogmaals gefeliciteerd met je record en tot het NK! DAWAAAAAJ!!!

• Topic Starter Topic Starter
Fucking epic deadlift, congrats!

Prachtige deadlift!! Gefeliciteerd!

Thanks heren!

gefeliciteerd met je deadlift prachtig. Heb wel via de livestream lopen juichen :D

Mischien raar om tijdens alle vreugde nu een kritische noot te plaatsen. Maar ik vind eigenlijk je squat techniek juist niet goed nu. Je mist alle explosiviteit en agressie doordat ze te traag zakt. Je mist de stretch reflex en hebt niet genoeg snelheid om dan door te pushen. Je blijft mischien wel in positie maar als je vanuit die positie niks meer kan heb je dr ook niks aan (je wil natuurlijk streven naar explosive squat en in positie blijven). Ik dacht ook dat je low bar was gaan squatten?

Thanks! Opbouwende kritiek is altijd welkom natuurlijk. Ik zal even proberen de situatie te beschrijven. Ik ben juist afgestapt van het snel zakken en explosief squatten omdat ik er nou eenmaal totaal niet op vooruit ging. Ik ben het zeker met je eens dat het optimaler is. Ik mis momenteel gewoon die lompe press kracht in me benen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar het lijkt net alsof ik niet kan duwen met me benen, ondanks dat het gewicht goed te doen aanvoelt. Ik merk bijvoorbeeld dat ik er finaal uit gelift wordt op een onderdeel als leg press door Chrisje123, die 180kg squat. Dus ik ga vanaf nu vooral kijken waar dat aan ligt en daar aan werken. Ik heb een beetje rond gekeken naar oefeningen als lage yoke uittills, Anderson squats en natuurlijk leg press, daar zal je de komende tijd zeker dingen van terug zien. En het low bar squatten was zeker ook het plan, maar ik blijf strugglen met de bar in zn positie te houden. Daarbij met me rechte pols die nog steeds compleet verneukt is, heb ik weinig zin om dat erger te maken.

Ik train wel eens met Math, komt uit dezelfde regio als ik en hij vertelde mij ooit toen we het over hook grip hadden dat hij iemand kende die amper gevoel meer in zn duimen had door die grip. Dat ben jij zeker of niet?

Guilty as charged :D Hij was trainer bij me vorige sportschool, je kan hem nog wel zien spotten in oudere videos van mij. Het viel me op dat ik eigenlijk relatief weinig last heb van me duimen in tegenstelling tot anders. Het rare is vooral dat het vel nu finaal is afgescheurd op een plek waar ik nooit last heb.

Bedankt voor het uitwonen van mijn sleeves (stiekem mijn squat progressie verhinderen!). Nogmaals gefeliciteerd met je record en tot het NK! DAWAAAAAJ!!!

Thanks brah! Ik moet je wel voorblijven he :o MOCNO W GORE!!!

Week 1

Here we go again back to work!

Snatch
3x 40kg
2x 60kg
1x 70kg
1x 80kg
Trainings beurten:
1x 85kg
Fx 92,5kg, verkeerd gevangen
1x 92,5kg

Clean&Jerk
3x 60kg
2x 90kg
1x 110kg
Trainings beurten
1x 120kg
Fx 130kg Jerk kansloos
Fx 130kg Same story

Squat
5x 60kg
4x 100kg
3x 140kg
2x 170kg
3x1 190kg
3x3 140kg paused

Ik heb met plezier naar je gekeken (no homo lol), machtig gepresteerd.. Mooi man!

En dat broekje op facebook...... damn! (nog steeds geen homo)..

Heren, heren! Rustig aan, er is genoeg Alexv glutes voor iedereen, no homo

Voor de mensen die interesse hebben, Clean&Jerks die nog nergens op lijken, vanwege pols blessure:

https://www.instagram.com/p/BC3YrESLUZZ/

:roflol: hoe makkelijk je dat gewicht omhoog krijgt, je speelt er gewoon mee :thumbs:

bij de jerk veel meer snelheid met er onder duiken maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet ;)

:roflol: hoe makkelijk je dat gewicht omhoog krijgt, je speelt er gewoon mee :thumbs:

bij de jerk veel meer snelheid met er onder duiken maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet ;)

Hahaha thanks, 120kg powerclean is sws niet echt een struggle voor mij :D

Ik ben inderdaad meer lomp sterk, dus snelheid wordt zeker aan gewerkt. Me coach zegt ook altijd na alle oly lifts die ik doe: "Sneller man! Je bent veel te traag joh!" :roflol:

geile armen alex

gefeliciteerd nog POLSKA GUROP (ofsolol)

sickening prestatie, lekker gewerkt pik

Week 1

Was weer wennen om reps te maken ipv singles

Squat
3x10 20kg
5x 70kg
4x 120kg
3x 170kg
+belt
5x 200kg
10x 170kg
Ging niet eens zo verkeerd dit allemaal

Leeman deadlift
4x12 170kg Hierna 40 min op een bankje gezeten, werkt niet echt, ga hem wss vervangen door paused deadlift of block pull, of een combo natuurlijk.

SSB squat
5x 60kg
3x5 100kg Dit werkt echt precies op het punt dat ik wil werken, dus deze blijven zeker, alleen misschien dat ik reprange en gewicht verander

Atlas stones, laagste platform
3x 85kg
beetje spelen met 100kg voor techniek
1x 120kg Ging erg soepel, nice!

EZ-bar curl
5x 47,5kg
5x 67,5kg
3x8 47,5kg

DB curl met Fat Gripz
4x12 10kg

Week 1

Sessie van gisteren.

Bankdrukken TG
3x10 20kg
10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 120kg
7x 140kg
2x 150kg
7x 120kg
Was op, en last van me schouder, alweer. Dus komende weken alleen nog maar licht banken en slingshot banken.

Military press
5x5 60kg

Incline DB press
4x15 20kg

Week 1

Komende zondag eerste Oly lift wedstrijd

Snatch
3x 40kg
2x 60kg
5x1 70kg
5x1 80kg
https://www.instagram.com/p/BDBoNm8rURA/ 4de attempt met 80kg

Clean&jerk
3x 60kg
2x 80kg
5x1 100kg

Squat beltless
3x 100kg
3x 140kg
3x3 180kg

Good morning
5x 60kg
5x5 100kg

Week 1

Niet te gek vandaag

Deadlift
10x 20kg
3x 60kg
3x 100kg
3x 140kg
+straps
3x 180kg
3x 210kg
3x 240kg
+belt
3x 260kg niet heel soepel ondanks lage gewicht
8x 210kg

Anderson squats
5x 60kg
4x 100kg
3x3 140kg goeie oefening

Pull up
3x12 bw

Strict curl
4x8 40kg

Week 1

Deload training voor zondag

Snatch
Singles tot 60kg

Clean&jerk
Singles tot 70kg

Good mornings
5x6 70kg

Leg raises (Allemaal crossfitters waren confused dat ik het geen 'toes to bar' noemde :roflol:)
5x5 bw

Maar kwamen je toes wel tot de bar?

Want dan is het toes not to bar

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven