Is speedreps op 50-60% 1RM met min. rust niks voor je?
Vooral log-lift clean & Press ga je helemaal kapot en doen je longen echt pijn.....
Al geprobeerd, maar is echt niet te doen na een training als je al zwaar bent gegaan, zelfs met laag gewicht. Daarbij vind ik dat het mn herstel een beetje in de weg zit.
Moet je veel gewicht droppen voor je klasse?
Een paar kilo, maar niet heel veel. Dat is verder ook niet de reden waarom ik het doe. Mn doel ermee is puur conditie opbouwen, met als reden dat mijn conditie zo bar slecht is, dat ik het idee heb dat het mn progressie en herstel misschien in de weg zit. Heb hier verder ook geen concrete bron voor, maar puur experimenteel voor mezelf, beetje zoals de rest van wat ik doe eigenlijk.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Week 1
Stage afronden, druk, dus gisteren geen training, vandaag ingehaald. Had vandaag ook totaal geen spanning overal op, waarschijnlijk door de mentale afwezigheid, en het vele zitten de laatste paar dagen
Deadlift
5x 60kg
5x 100kg
5x 140kg
5x 180kg
3x 220kg
+belt
2x6 260kg Lelijk, langzaam, niet tevreden
Paused squat
3x 60kg
3x 100kg
3x 140kg
3x3 180kg Ook traag
Pull up
4x8 bw
Assault bike
3min totaal - 50sec langzaam - 10 sec sprint
Nog vrij weinig, ik weet het, maar wil rustig opbouwen hiermee (AlexV die iets rustig opbouwt, waar gaat het heen met de wereld)