Fitness Seller

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dl blijft ziek man.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe sponsor. Nette lifts weer zeg :wl:


Gefeliciteerd met je sponsor! En sterk pr!!

dl blijft ziek man.

Thanks heren!

Waarom schreeuw je zo....:D

(je was alleen)

Hahahaha, nog steeds niet gekickt, dus zit nog goed!

Netjes een 10 repper

CROSSFITTTT

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 4

Rustige training. Ik merk dat mn LB altijd goor los gaat, en mn UB altijd rustig en weak is. Als die borst nou eens herstelt kunnen we ook goor op de UB trainingen. Of ik moet minder gaan janken met die OHP

Snatch
5x3 60kg
5x2 70kg
5x2 80kg

Power clean & split jerk
3x 60kg
2x 80kg
1x 100kg
1x 120kg
3x1 130kg

Paused bench
5x5 60kg Voor de verandering eens verstandig proberen doen, rustig op te bouwen en niet full AlexV gaan
 
Laatst bewerkt:
struggles he, verstandig doen.
 
Hee gozah, heb je al stone sleeves?
 
struggles he, verstandig doen.

Zeker erg lastig, wil nu alweer goor gaan, maarja...

Hee gozah, heb je al stone sleeves?

Nog steeds niet, zal grote Chris nog eens vol spammen, dan laat ik je daarna wel weten via Facebook

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 5

Maximale spierpijn in de erectors na die 3x320kg blockpull, toch weer goor gaan

Squat (highbar)
5x 60kg
4x 100kg
3x 140kg
2x 180kg
+belt
1x 215kg
4x 240kg PR
8x 200kg

Deadlift
Tot 1x240kg gegaan, toen maar weer een poging gedaan tot verstandig doen en gestopt

Verder beetje bicepzzz

 
Hard hoor
 
Bench Press chalange? easy :cool: (30? x 103kg)
 
Dikke squat
 
Thanks all!
Bench Press chalange? easy :cool: (30? x 103kg)
Nope, ivm borst blessure

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 1

Mid-weekje deload gehad, vorige woensdag nog wel UB gedaan met zemi zwaar MP, maar verder niet echt log waardig

Squat with bands (-50kg in the hole)
5x 60kg
5x 100kg
3x 140kg
3x 180kg
2x 220kg
+belt
1x 250kg
1x 270kg
1x 280kg PR Vrij zwaar, maar wel sollide

Squat
3x 140kg
1x 180kg
3x4 200kg helemaal op, die squat with bands was erg slopend

Verder wat lichte hacksquat, leg extentions en biceps
 
Je loopt al n tijdje met die borstblesssure toch? Balen man.....Hardnekkig of wat? :)
 
Je loopt al n tijdje met die borstblesssure toch? Balen man.....Hardnekkig of wat? :)

Al dik een half jaar, maar wordt aan gewerkt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 1

Ging best lekker. Nu weer de switch maken, geen oly liften meer t/m EK.

Snatch
Tot 1x 110kg en 3x 90kg, erg tevreden mee, lijkt technisch zelfs beter te worden, ondanks ik het minder doe, maar nu weer 2 maanden geen oly's meer t/m EK

Military press
Tot 5,3 80kg best easy

Beetje slow negative bankdrukken om die borst pees sterker te maken

Verder nog op zo'n assault bike gaan zitten, en n 30 sec helemaal stuk, man man man, wordt tijd om beetje aan conditie te werken
 
Is speedreps op 50-60% 1RM met min. rust niks voor je?
Vooral log-lift clean & Press ga je helemaal kapot en doen je longen echt pijn.....:D
 
Moet je veel gewicht droppen voor je klasse?
 
Is speedreps op 50-60% 1RM met min. rust niks voor je?
Vooral log-lift clean & Press ga je helemaal kapot en doen je longen echt pijn.....:D

Al geprobeerd, maar is echt niet te doen na een training als je al zwaar bent gegaan, zelfs met laag gewicht. Daarbij vind ik dat het mn herstel een beetje in de weg zit.

Moet je veel gewicht droppen voor je klasse?

Een paar kilo, maar niet heel veel. Dat is verder ook niet de reden waarom ik het doe. Mn doel ermee is puur conditie opbouwen, met als reden dat mijn conditie zo bar slecht is, dat ik het idee heb dat het mn progressie en herstel misschien in de weg zit. Heb hier verder ook geen concrete bron voor, maar puur experimenteel voor mezelf, beetje zoals de rest van wat ik doe eigenlijk.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 1

Stage afronden, druk, dus gisteren geen training, vandaag ingehaald. Had vandaag ook totaal geen spanning overal op, waarschijnlijk door de mentale afwezigheid, en het vele zitten de laatste paar dagen

Deadlift
5x 60kg
5x 100kg
5x 140kg
5x 180kg
3x 220kg
+belt
2x6 260kg Lelijk, langzaam, niet tevreden

Paused squat
3x 60kg
3x 100kg
3x 140kg
3x3 180kg Ook traag

Pull up
4x8 bw

Assault bike
3min totaal - 50sec langzaam - 10 sec sprint
Nog vrij weinig, ik weet het, maar wil rustig opbouwen hiermee (AlexV die iets rustig opbouwt, waar gaat het heen met de wereld)
 
Week 2

vorige 2 trainingen niet gelogd want ging te bagger, maar nu eindelijk mn stage verslag ingeleverd, dus kan er mentaal weer bij zijn met mn trainingen

Deadlift
Tot 2x300kg @8,5 en 8x250kg @8,5 Niet maximaal gegaan. Sollide reps, maar beetje traag naar mijn mening

Pause squat
5x3 170kg Highbar zonder belt en sleeves maakte dit best lastig

Pull up
5x5 bw

verder beetje biceps
 
Ben je al sterk of wat??
 
  • Like
Waarderingen: 456
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven