AndroidHealthClinic

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
@11 is half sterven en later bedenken 'dat had ik beter niet kunnen doen'

Voor mij dan.
 
Damm, dat gaat zeer lekker! Als ik logs lees van mensen die zoveel gewichten tillen motiveren me telkens maar meer en meer :).
 
@11 is half sterven en later bedenken 'dat had ik beter niet kunnen doen'

Voor mij dan.

Hahahaha ja precies dit dus!

Damm, dat gaat zeer lekker! Als ik logs lees van mensen die zoveel gewichten tillen motiveren me telkens maar meer en meer :).

Heel goed! Altijd tof om te horen dat ik anderen ook kan motiveren met wat ik doe!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 5

Rustige training vandaag, even beetje verstandig doen voor het EK, voor de verandering.

Snatch
Vaak 80kg, licht om techniek beter te krijgen

Military press
3x3 80kg ook easy

Paused slow neg bench press
5x5 100kg Bench hou ik rustig om niet opnieuw voor het EK last van mn borst spier te krijgen

DB tricep rolls
4x12 15kg
 
Nice and easy...
 
Word het EK en het NK powerlifting trouwens ook ergens uitgezonden? Via een website of zo iets?
 
NK is altijd live stream. EK geen idee
 
Word het EK en het NK powerlifting trouwens ook ergens uitgezonden? Via een website of zo iets?

Nederlandse powerlifting wedstrijden worden meestal gestreamed via: [Link niet meer beschikbaar]
International powerlifting wedstrijd worden gestreamed via: GOODLIFT | Live!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 5

Rustige training, beetje hoofdpijn dus dat hielp niet heel erg mee, maar heb mn best gedaan

Deadlift
5x 140kg
3x 180kg
3x 220kg
1x 260kg
+belt
2x 290kg @9
6x 250kg @8

Bent over row
5x5 120kg

Pull up
5x5 bw

DB curls
4x10 12,5kg
 
Als je zo zwaar kan deadliften, en dat elke training doet waar je moet deadliften. Word dat dan niet extra zwaar voor je zenuwstelsel?
Echt dope die deadlifts van jou!
 
Als je zo zwaar kan deadliften, en dat elke training doet waar je moet deadliften. Word dat dan niet extra zwaar voor je zenuwstelsel?
Echt dope die deadlifts van jou!

je kunt je cns ook trainen...door ervaring of trainingsjaren
 
Bent over row met 120 kg :o.. sick.
 
Als je zo zwaar kan deadliften, en dat elke training doet waar je moet deadliften. Word dat dan niet extra zwaar voor je zenuwstelsel?
Echt dope die deadlifts van jou!

"Zwaar" is erg relatief, bijvoorbeeld wat ik vandaag deed (zie onder) is voor mij een lichte deadlift training maar voor velen is dat een droom doel. Maar is zeker fijn dat wat ik til bijna altijd relatief zwaar is! Thanks!

je kunt je cns ook trainen...door ervaring of trainingsjaren

Dat is technische gezien niet helemaal waar. Wat wel de precieze waarheid is weet ik niet, ben dan ook geen neuroloog. Is misschien wel interessant om dat een keer te onderzoeken.

Bent over row met 120 kg :o.. sick.

Thanks! Mn PR ligt een stukje hoger, 5x150kg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 6

Laatste zware week, dan deloaden tot EK!

Squat
5x 70kg
3x 120kg
2x 160kg
1x 190kg
+belt
1x 210kg
1x 230kg
2x1 240kg beide @9, niet tevreden mee, denk dat ik hiermee ga openen op het EK.
2x5 200kg ook beide @9 zelfde verhaal, erg matig, leek wel alsof ik geen spanning kon houden

Deadlift
5x 120kg
3x 160kg
2x 200kg
1x 230kg
+belt
6x 260kg @7,5 deze gingen echt heel makkelijk omhoog, hier wel erg tevreden mee

DB curls
4x10 15kg
 
Vandaag laatste opwarm beurten op deadlift en squat, komende dinsdag nog bench openers

Deadlift
3x 70kg
2x 120kg
1x 170kg
1x 220kg
+belt
1x 260kg
1x 290kg super hard, dus erg tevreden

Squat
3x 70kg
2x 120kg
1x 160kg
+belt
1x 190kg
1x 210kg
3x 220kg nog steeds vrij karig, achgoed
5x 190kg

Barbell curl (in het squatrack)
3x 20kg
3x 50kg
3x 60kg
2x 70kg
 
Laatste zware training voor EK, gaat eindelijk weer best redelijk, dus erg tevreden. Verder komende week nog 2 deloads, vrijdag en maandag, daarna gaan we domineren!

Paused bankdrukken
5x 60kg
3x 100kg
1x 130kg
1x 150kg
1x 160kg @8 mooie opener
5x 120kg @6

Flat DB chest press
5x5 30kg

Verder wat squat techniek
 
Mooi resultaat op het EK man! Gefeliciteerd! Het leek wel alsof je laatste DL nog vrij veel moeite kostte, als ik kijk naar je resultaat op het NK.
 
Hoe ging het op het EK dan?
 
Gefeliciteerd AlexV ! :D
 
TOP prestatie Alex
Gefeliciteerd!!
Zijn er video opname te bekijken?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven