- Waardering
- 1.507
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 22%
Kut van je blessure
Mooi dat je weer motivatie hebt gevonden in een andere vorm van ijzer gooien.
Thanks! Vind het weer heerlijk om nar de gym te gaan, wat voor mij stuk belangrijker is dan wedstrijden winnen.
Gelukkig doe je nog wel mee met NK.
Heb je eigenlijk een beetje competitie in de 105?
Pjotr natuurlijk, en Bart @456 lijk ook flink op te komen, ben benieuwd!
Verdomme, wat een zware snatches. Ik ben pas begonnen met oly liften en vind het wel heel leuk om te doen. Hoe lang doe jij het nu al?
Ben pas net begonnen met er echt voor trainen. Voorheen heb ik er wat wedstrijden in gedaan en beetje de techniek geoefend, zeg circa 2 jaar. Mooi dat er meerdere zijn op het forum die WLen, lijkt vaak een uitstervend ras te zijn.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van gisteren. Het is weer zo ver, van goed nieuws weer naar slecht nieuws...
Snatch
3x 60kg
2x 80kg
1x 91kg
1x 101kg
1x 111kg
1x 121kg
5x1 miss 131kg easy qua kracht, technisch alleen nog niet.
1x 131kg PR Weer een kilootje erbovenop. Niet de mooiste lift, maar wel wedstrijd approved. Technische puntjes waar ik aan ga werken zijn nu: meer explosiviteit in de 2nd pull, sneller voetenwerk in de 3rd pull, stabilere vang positie, waaronder die rare draai onderin die ik bij elke snatch lijk te maken. Filmpje onder.
Snatch grip high pull
5x2 161kg Laatste set filmpje onder.
Front squat
3x 60kg
3x 100kg
3x 120kg
3x3 140kg Eerste set op filmpje hier onder. Het lijkt op de video erg makkelijk gegan, maar qua gevoel is dit nog heel onwennig.
Verder beetje mobility work gedaan. Hierbij pak ik ook deadhang, doe dit al een tijdje en nooit problemen mee gehad, maar deze keer voelde ik een beetje last van mn onderrug, dus er maar bij gelaten. Vandaag liep ik sochtends de trap op en opeens een flinke pijnscheut in mn onderrug. Naar fysio geweest en huidige diagnose is een flinke verkramping. Kon nauwelijks mn veters strikken, dus het is wel echt pittig. Het is nu alweer een stuk minder, maar ik voel het wel nog flink bij bepaalde bewegingen. Mocht dit aanhouden dan gaan we verder kijken naar een andere oplossing. De schouder/trap pijn die ik in een par vorige posts bechreven heb lijkt bijna weg te zijn, dus dat is in ieder geval positief.
Beloofde filmpje: