PDS zal je helpen met een betere focus...oa bekend bij examenstress
Optimaliseert je eigen testaanmaak
Ondersteunt/herstelt de funktie vd lever
info: René
Phosphatidyl- serine
Thanks, gebruik dit wel, maar als studie nootropic (wat me er aan herrinnert dat ik dat topic eens moet gaan updaten). Voor nu ga ik eerst even een weekje rust pakken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Road to become a weightlifter - week 6 training 2
Lichte, korte training
Clean&jerk
Tot 4x1 112,5kg techniek geoefend
Squat
Tot 3x3 180kg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Road to become a weightlifter - week 6 training 3
Lekkere training wel, ik neem echter wel een weekje deload, merk dat ik het nodig heb.
Snatch
Tot 1x 125kg Mooie beurt, echter was dit na 4 gefaalde pogingen. Merkte dat ik moe was, dus ging te hard duwen met mn heupen en mistte steeds.
Snatch balance, paused at bottom
Tot 3x1 130kg Spanning onderin voelt steeds beter
Overhead squat
Tot 2x2 140kg Bij de 2de set bij het opstaan een spiertje in mn trapezius verrekt doordat ik niet mooi uit de beweging kwam. Oude blessure, neem hierom ook rust om te herstellen, verwacht niet dat dit lang aanhoudt, aangezien het nu al stuk beter voelt.