- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas een tijdje niet, ik ben verder overigens maandag en vrijdag avonden wel bij Powerbase als je eens langs wil komen om te trainen samenAlex, ga je soon weer eens events doen bij powerbase? Dan kom ik ook nog eens langs!
Zie onder.
Klopt inderdaad.
Gelukkig is die nog on point!
Ja precies dat dus. Genoeg mensen die zeggen dat ik beter kan blijven PLen, maar als ik daar nu gewoon niks uit haal, dan houdt het voor mij op. Thanks!Doe waar je je goed bij voelt man! Plezier is het belangrijkst. Heel veel succes met gewichtheffen!
Goed bezig man! Logisch dat oly squats zwaar zijn op 4 plates toch?! Sterke presses. Ik ga je volgen!
Allereerst natuurlijk zuur van de blessure, maar deze stijl van trainen heeft ook wel z'n charme! Wat een mooie selectie van oefeningen zeg. Die weightlifting squats zien er echt super uit vind ik. Veel aestetischer dan een PL-squat, voor wat het waard is.
Ik lees wel eens dat mensen sterker zijn op de close-grip bench, dan op de reguliere bench. Apart eigenlijk, want de ROM is toch langer?!
Vind zelf dat het beide wel iets heeft. Oly squat ziet er heel "mooi" uit, maar de bruutheid van een PL-squat vind ik dan ook wel weer iets hebben. De WR-houder bench bij de +120kg drukt ook vrij close (pink op ringetjes), helemaal voor zijn gewichtsklasse, en dan nog steeds 280kg drukken.. Fun fact ook, hij opende op het WK dit jaar ook hoger op zn bankdruk dan op deadlift.

Oh, absoluut! Het blijft gewoonweg motiverend om de toppers op powerlifting te zien squaten en deadliften. Inderdaad meer om de brute kracht en zekere agressie, dan de technische efficiëntie van oly lifters.
Pinkies op de ringen is voor deze gewicht klasse uiteraard een smalle grip. Bizar wat betreft die bench/DL ratio...
Sterkte met de trap. Ik hoop dat de fysio de vinger op de zere plek kan leggen..
Wie is PjotrGelukkig doe je nog wel mee met NK.
Heb je eigenlijk een beetje competitie in de 105?
Verdomme, wat een zware snatches. Ik ben pas begonnen met oly liften en vind het wel heel leuk om te doen. Hoe lang doe jij het nu al?3x 110kg PR Die laatste rep was wel goor, maar wel gered nog
2x 110kg benen waren te moe voor een 3de