AndroidHealthClinic

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow, 3x 230KG SQ :eek:

Je gaat hard man :o

Verschrikkelijk sterke squats

die eerste rep was echt enorm hard.

waarom doe je voor de rep die bounche? Ik denk dat niet bevorderlijk voor je knieen is

• Topic Starter Topic Starter
Wow, 3x 230KG SQ :eek:

Je gaat hard man :o

Verschrikkelijk sterke squats

Thanks!

die eerste rep was echt enorm hard.

waarom doe je voor de rep die bounche? Ik denk dat niet bevorderlijk voor je knieen is

Dat is nog een oude gewoonte die ik eigenlijk onderhand is af moet gaan leren. Keuzes zijn moeilijk; ik wil me techniek verbeteren, maar ik wil ook gewoon zwaar tillen om sterker te worden.

Damn squat gaat hard

Haha je max voor een triple? Nice man

Thanks!

Dat is nog een oude gewoonte die ik eigenlijk onderhand is af moet gaan leren. Keuzes zijn moeilijk; ik wil me techniek verbeteren, maar ik wil ook gewoon zwaar tillen om sterker te worden.

Nette squats.

Maar word je door verbeterde techniek niet uiteindelijk nog veel sterker. Maar daarbij hou je met betere techniek ook je lichaam langer heel. Maar begrijp je wel, heb het zelf ook zwaar gaan is leuker. Dan maar wat mindere vorm.

Thanks!

je doet nu zelfs nog high bar?

jezus wtf alex gun mij wat van die polengenen kurwa

srs sterk

vond het wel lelijke reps :o , maar daarover heb ik eigenlijk geen recht van spreken

Haha je max voor een triple? Nice man

Thanks!

Nette squats.

Maar word je door verbeterde techniek niet uiteindelijk nog veel sterker. Maar daarbij hou je met betere techniek ook je lichaam langer heel. Maar begrijp je wel, heb het zelf ook zwaar gaan is leuker. Dan maar wat mindere vorm.

jezus wtf alex gun mij wat van die polengenen kurwa

srs sterk

vond het wel lelijke reps :o , maar daarover heb ik eigenlijk geen recht van spreken

Thanks! Mijn squat techniek is inderdaad rampzalig, wordt tijd om eraan te werken!

je doet nu zelfs nog high bar?

Is ook zoiets wat nog een gewoonte van vroeger is, heb altijd highbar gesquat, zelden lowbar. Heb wel een tijdje geprobeerd lowbar te squatten, maar ik ging hem automatisch steeds hoger leggen tot het weer highbar was :roflol:

Dikke squat!!!!!

Thanks!

Thanks! Mijn squat techniek is inderdaad rampzalig, wordt tijd om eraan te werken!

Is ook zoiets wat nog een gewoonte van vroeger is, heb altijd highbar gesquat, zelden lowbar. Heb wel een tijdje geprobeerd lowbar te squatten, maar ik ging hem automatisch steeds hoger leggen tot het weer highbar was :roflol:

ik zou wel echt low bar gaan trainen. Het is ook gewoon wennen maar low bar heeft gewoon betere levers tov high bar en ik merk dat ik mn rug een stuk strakker kan houden

Fucking hell Alex!! Echt freaking sterk, nice. Techniek vind ik wel meevallen, kan prima. Met 3x230 kg RAW mag niemand zeiken vind ik. :D

Fucking hell Alex!! Echt freaking sterk, nice. Techniek vind ik wel meevallen, kan prima. Met 3x230 kg RAW mag niemand zeiken vind ik. :D

Thanks!

Ligt eraan welk doel maar voor sterkste man zou ik lekker high bar aanhouden

ik zou wel echt low bar gaan trainen. Het is ook gewoon wennen maar low bar heeft gewoon betere levers tov high bar en ik merk dat ik mn rug een stuk strakker kan houden

Ik hoor vaker dat veel powerlifters highbar trainen en richting competitie overgaan op lowbar omdat daar de leverages beter zijn, vgm had Candito daar een video over. Daarbij squat ik ook niet lowbar omdat ik het echt niet fijn vind liggen, maar dat is meer een geval van "niet janken, gewoon doen"

Week 6

training van gisteren, techniek gericht vandaag

Bankdrukken 3sec negative + paused

3x10 20kg
5x 60kg
3x5 80kg
3x 100kg
3x 120kg
3x 140kg
3x6 100kg
Mn probleem is, als ik goed horizontaal bankdruk, begin ik weer last van me rechter schouder te krijgen, alsof die niet flexibel genoeg is om dieper te zakken. Dus wat denken jullie dat ik nu moet doen? Blijven rekken tot ik recht kan drukken (welke oefeningen?)? Ik vraag ergens komende week wel bij de fysio wat die dr van denkt.

Squat

3x5 60kg
5x 100kg
8x 140kg me lichaam vond dit geen goed idee, dus maar gestopt

incline DB drukken

3x8 30kg

Tricep extentions

3x12 stand 7

Wat is die incline dumbell press met 30kg dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven