- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die eerste rep was echt enorm hard.
waarom doe je voor de rep die bounche? Ik denk dat niet bevorderlijk voor je knieen is
Thanks!
Dat is nog een oude gewoonte die ik eigenlijk onderhand is af moet gaan leren. Keuzes zijn moeilijk; ik wil me techniek verbeteren, maar ik wil ook gewoon zwaar tillen om sterker te worden.
Thanks!
Dat is nog een oude gewoonte die ik eigenlijk onderhand is af moet gaan leren. Keuzes zijn moeilijk; ik wil me techniek verbeteren, maar ik wil ook gewoon zwaar tillen om sterker te worden.
Nette squats.
Maar word je door verbeterde techniek niet uiteindelijk nog veel sterker. Maar daarbij hou je met betere techniek ook je lichaam langer heel. Maar begrijp je wel, heb het zelf ook zwaar gaan is leuker. Dan maar wat mindere vorm.
jezus wtf alex gun mij wat van die polengenen kurwa
srs sterk
vond het wel lelijke reps, maar daarover heb ik eigenlijk geen recht van spreken

Thanks!
Thanks! Mijn squat techniek is inderdaad rampzalig, wordt tijd om eraan te werken!
Is ook zoiets wat nog een gewoonte van vroeger is, heb altijd highbar gesquat, zelden lowbar. Heb wel een tijdje geprobeerd lowbar te squatten, maar ik ging hem automatisch steeds hoger leggen tot het weer highbar was![]()
moet ik ook low bar gaan skwotten maaantjeik zou wel echt low bar gaan trainen. Het is ook gewoon wennen maar low bar heeft gewoon betere levers tov high bar en ik merk dat ik mn rug een stuk strakker kan houden

Fucking hell Alex!! Echt freaking sterk, nice. Techniek vind ik wel meevallen, kan prima. Met 3x230 kg RAW mag niemand zeiken vind ik.![]()
Ligt eraan welk doel maar voor sterkste man zou ik lekker high bar aanhouden
ik zou wel echt low bar gaan trainen. Het is ook gewoon wennen maar low bar heeft gewoon betere levers tov high bar en ik merk dat ik mn rug een stuk strakker kan houden