- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal retesterk weer. Zo doorgaan de -105 strongman heeft er een pittige deelnemer bij
Ik wil ook nog wel mee doen met sterkste man -105kg en sterkste junior, alleen geen idee wanneer die wedstrijden zijn en of die wedstrijden uitkomen met andere dingen als school e.d. Enig idee waar die staan? Op Strongbase staan ze nog niet.Thanks!Ik wil ook nog wel mee doen met sterkste man -105kg en sterkste junior, alleen geen idee wanneer die wedstrijden zijn en of die wedstrijden uitkomen met andere dingen als school e.d. Enig idee waar die staan? Op Strongbase staan ze nog niet.

deadlift technisch moeilijk of wat?
kijkend naar de reps/percentages is dit toch geen slechte training?
In mijn ogen kan dit 3 dingen zijn: te hoog volume, frequentie en/of te hoge intensiteit (% van je max) op je zware LB compounds.
Dinsdag flink volume squats + 3 sec negatives deadlift en gisteren weer 4x4x240 deadlift + een 3RM PR trekken. Dan is het m.i. logisch dat het moeizaam gaat. Ik denk dat je nu op een niveau belandt bent waar je niet meer op zowel squat als deadlift kunt blijven gainen qua max kracht en het moet gaan afstemmen op elkaar.
Ortmayer kan ik principe wel werken, alleen moet je je andere LB training een stukje lichter doen met minder volume en intensiteit.

Damn Alex, jij blijft maar gaan!
Speciale reden waarom je per se bij de -105 sterkste man mee wilt doen?

Flinke struggle om hem aan te krijgen