XXL Nutrition

Al's Train & Gain Log

• Topic Starter Topic Starter
Voor me trouwe logvolgers weer een update van Al:)

Gister Borst - biceps

Decline bensj(smith, we hebben geen losse)
Inlince bensj(ook smith)
One arm bend over cable push down (een decline oefening, van de scott de fitness boy:o)
Incline bensj (plate loaded machine)

Dumbbell fly's
20/18/16/14

Dumbbell curls zittend op bankje
8x20
6x20
18/16/14

Preacher curls ez stang
15x27.5
12x32.5
32.5/27.5/22.5

Concentration curls
10x14
8x14
8x14

Heb even je quote aangepast :)

Met welke reps deed je de flyes?

Oja, 'goed getraind'

Karma?

Goed dat je me quote hebt aangepast!:D

Me fly's zaten zo rond de 6 reps.. alleen het laatste setje was een rep of 8. Had verwacht meer te doen maar viel nog best tegen.

Bedankt voor de "goed getraind"!

Pull ups.
Close grip cable row
Pull down machine plate loaded
Close grip pull down
Deadlift

Traps:
Behind back shrugs in de smith, rond de 15 reps gaan zitten.
Cable shrugs

Nog cardio gedaan 400kcal.

Waarom heb je niet de sets en reps vermeld? Geen zin meer om te loggen, Kevster?

Weer een brootje die niet meer logt :janken:

Krijg amper reacties, of feedback dus tja.. Houd het voor mezelf wel bij:)

Amper reacties? Hmm, wel beetje lullig voor die paar die wel je log volgen. En ja, ik zie jou ook zelden tot nooit in andere logjes, dus wat verwacht je dan? Dat ze wel naar jou toekomen? Zo werken de logwetten niet.

Je moet 't zelf weten natuurlijk. Even goede breau's ;)

Amper reacties? Hmm, wel beetje lullig voor die paar die wel je log volgen. En ja, ik zie jou ook zelden tot nooit in andere logjes, dus wat verwacht je dan? Dat ze wel naar jou toekomen? Zo werken de logwetten niet.

Je moet 't zelf weten natuurlijk. Even goede breau's ;)

Ik ga volgende week wel weer actief loggen, promised:) Ben nu ook druk bezig met andere zaken...

Zo, even een updateje. Heb deze week een deloaded weekje gehad op zo'n 50% van me normale gewichten.

Vanaf maandag ga ik weer keihard knallen, even zoeken wat ik ga doen (grote kans dat ik Kraft zijn schema steel:D)

Het cutten gaat wel aardig, stond een 2 weken stil qua gewicht maar heb de calorie verbranding met cardio van 400 per keer naar 500 per keer opgeschroefd.. kijken wat dit doet.

F@#k cutten, ouwe. Just bulking 4 life. Anders komt die 200 bench er nooit, gvd.

Net terug van me training, train nu weer volgens Blood & Guts stijl van Dorian Yates. Zat te twijfelen of ik hetzelfde schema als Kraft zou gaan doen, maar aangezien ik ook aan cutten ben bleek dit niet echt een goede combinatie te zijn. Vandaar dat ik weer B & G ga doen, vorige keer heb ik hier goede progressie meegemaakt:) Echter heb ik wel een paar kleine aanpassingen zo doe ik voor borst een extra decline oefening omdat ik geen mogelijkheid heb om decline te benchen. Voor schouders houd ik aan wat ik de laatste tijd deed omdat dat van Dorian voor mij niet echt werkt voor me schouders.

Alleen de laatste set is een echte work-set, de eerste een rustig aan setje, 2e al redelijk zwaar en 3e maximaal.

Vanavond:

Bench (negatief)
12x50
10x70
8x85

Incline bech (smith, kg per kant)
12x15
7x27.5

Cable fly's
12x18.75
7x23.75

Decline cable press
12x18.75
8x28.75

Concentration curls
12x14
7x18

Bar curls
10x30
8x40

Na afloop nog 500kcal verbrand met cardio.
Gewicht is nu iets meer dan 88kg, toen ik begon met cutten 92,5:)

Wow lkkr bezig:) Dus je bent aan cutten. En je incline is dus 65kg? Of is die stang van smith geen 20kg?

Wow lkkr bezig:) Dus je bent aan cutten. En je incline is dus 65kg? Of is die stang van smith geen 20kg?

thnx!:) Ik ben nu inderdaad aan het cutten ja, door middel van op onderhoud eten en dan met cardio een tekort van 500kcal te maken. De stang van de smith is maar een kilo of 5, zou dan dus op 50kg incline komen ongeveer:)

Terug
Naar boven