AndroidHealthClinic

Anoniem Log - Kelei Schema

• Topic Starter Topic Starter
Prima training vandaag. Voelde nergens pijn en dan is het al snel lekker trainen.

Zondag 16-3-2014

Romanian deadlift strapless: 115kg *8
Ga binnenkort toch weer ff straps halen. Laat ze helaas altijd jatten.

pull-up: 9

Bench Press: 95kg *10
spotter zou leuk zijn

BOR: 67,5kg *12
voelt veel beter met wat minder gewicht

single leg extensions: 80kg *12
wil deze vervangen met een andere quad oefening. Maak me zorgen om de gezondheid van mijn knietjes

dumbell incline curl: 16kg *12
had geen pijn vandaag dus 16kg gedaan met strikt form. feels good

barbell seated oh extensions: 47,5kg *10

standing calf raises: 85kg *20
geen bounce + wel squeeze = superpomp

side raises: 16kg *12

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Vond dit wel leuk. Mijn progressie qua lichaamsgewicht en op de bench sinds ik vorig jaar april mijn trainingen ben gaan bijhouden met jefit en begon met starting strength. Heb ook grafs voor deadlift, squats en shoulder press maar die oefeningen doe ik sinds het begin van dit log niet meer.

2x in korte periode erg veel aangekomen waardoor ik praktisch de rest van het jaar alleen maar ben gaan cutten. die fout probeer ik niet meer te maken.

bodyweight:
Sw38GDS.jpg

Bench press stagneert helaas een beetje.

bench press:
SiNJeeR.jpg

Nice dat je dat zo biijhoud, is de progressie goed te zien.

Training ziet er nice uit maar gezien je kracht in andere oefeningen kan calf raises wel hoger toch?

Ja doe ik omdat ik pijn heb aan de onderkant van mijn voeten na calf raises. Ik vermoed dat de spieren in mijn voeten niet sterk genoeg zijn voor zware gewichten.

Hoe dan ook.

Ik ben klaar met dit schema. Vind het niet leuk meer. Ik stop ermee.

vind je het niet leuk meer omdat het saai is, of door ongemakken?

Beide.

Sucks man. Enig idee wat je nu gaat oppakken voor schema?

Ik wil vooral weer low rep compounds doen. Ga denk ik een zelfgemaakte ub/lb split doen. Ben er nog niet helemaal uit.

Moet wel credits geven aan Kelei dat hij in zo'n korte tijd mijn bovenarmen een cm heeft laten groeien. Zal in de toekomst ook zeker gebruik blijven maken van rest pauze stijl. Maar dit schema is toch vooral ideaal als je een privé gym hebt, veel tijd en perfecte voeding.

Terug
Naar boven