- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Prima training vandaag. Voelde nergens pijn en dan is het al snel lekker trainen.
Zondag 16-3-2014
Romanian deadlift strapless: 115kg *8
Ga binnenkort toch weer ff straps halen. Laat ze helaas altijd jatten.
pull-up: 9
Bench Press: 95kg *10
spotter zou leuk zijn
BOR: 67,5kg *12
voelt veel beter met wat minder gewicht
single leg extensions: 80kg *12
wil deze vervangen met een andere quad oefening. Maak me zorgen om de gezondheid van mijn knietjes
dumbell incline curl: 16kg *12
had geen pijn vandaag dus 16kg gedaan met strikt form. feels good
barbell seated oh extensions: 47,5kg *10
standing calf raises: 85kg *20
geen bounce + wel squeeze = superpomp
side raises: 16kg *12
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Vond dit wel leuk. Mijn progressie qua lichaamsgewicht en op de bench sinds ik vorig jaar april mijn trainingen ben gaan bijhouden met jefit en begon met starting strength. Heb ook grafs voor deadlift, squats en shoulder press maar die oefeningen doe ik sinds het begin van dit log niet meer.
2x in korte periode erg veel aangekomen waardoor ik praktisch de rest van het jaar alleen maar ben gaan cutten. die fout probeer ik niet meer te maken.
bodyweight:
Bench press stagneert helaas een beetje.
bench press:
Zondag 16-3-2014
Romanian deadlift strapless: 115kg *8
Ga binnenkort toch weer ff straps halen. Laat ze helaas altijd jatten.
pull-up: 9
Bench Press: 95kg *10
spotter zou leuk zijn
BOR: 67,5kg *12
voelt veel beter met wat minder gewicht
single leg extensions: 80kg *12
wil deze vervangen met een andere quad oefening. Maak me zorgen om de gezondheid van mijn knietjes
dumbell incline curl: 16kg *12
had geen pijn vandaag dus 16kg gedaan met strikt form. feels good
barbell seated oh extensions: 47,5kg *10
standing calf raises: 85kg *20
geen bounce + wel squeeze = superpomp
side raises: 16kg *12
---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
Vond dit wel leuk. Mijn progressie qua lichaamsgewicht en op de bench sinds ik vorig jaar april mijn trainingen ben gaan bijhouden met jefit en begon met starting strength. Heb ook grafs voor deadlift, squats en shoulder press maar die oefeningen doe ik sinds het begin van dit log niet meer.
2x in korte periode erg veel aangekomen waardoor ik praktisch de rest van het jaar alleen maar ben gaan cutten. die fout probeer ik niet meer te maken.
bodyweight:
Bench press stagneert helaas een beetje.
bench press: