XXL Nutrition

antwoord jij ook vaak met vage niets betekende antwoorden?

Peiling Peiling gebruik jij vaak vage antwoorden

• ja

Stemmen: 14 10,0%
  • nee

Stemmen: 46 32,9%
  • soms

Stemmen: 24 17,1%
  • de koelkast staat op de trap

Stemmen: 56 40,0%

• Totaal stemmers
    140
het norritpotje snauts leverde zo nu en dan rake klappen op het bietenvlak van de verwekte koe

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

woltertje brenninkmijer en het verbronste brintkalf raapten samen nevengassen van de plantage

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

ubersetzertje loodsenkaper, worstelde sinds het juk en been van de rand, zodat hij op een dag op tijd zal zijn, zodat het niet ten koste van de dupe gaat

tel er nog maar een bij op.

dan moet je linksaf en bij de rotonde rechtdoor.
Aan de waterkant wacht de leraar op zijn meesterschap in brouwsel wanneer de intellectueel de krab van de krullen trapt, eigenlijk jongens, EIGENLIJK is het bier van de maatschappij het vaandel van de toekomst.. niet te vergeten was gister niet vandaag, toen de vogel geen kangeroe op z'n bord kwam zetten, ver op de weg heel ver, gelukkig hebben de buren gedacht aan de fiets waarmee de hand gewassen kan worden en de vogelvlucht neerdaalde in crash van totale waterhoofden.
De knoflook van de voorbehoedsmiddel is als als water in een plastic jasje, daar waar de zee de koe uit het water trekt en ik een fiets voor m'n moeders verjaardag kreeg, dat was een dag om snel in de ijskast te ontdooien.

Wie het gras schaaft voor een ander hoeft de kaas niet meer te maaien.

Om de groei van economische veranderlijken te beschrijven is het vaak sprekender om de relatieve verandering te bekijken in plaats van de absolute. Als je bv. de evolutie van de prijzen van verschillende producten wilt vergelijken is het om evidente redenen handiger de prijsveranderingen niet uit te drukken in euro per jaar maar wel als procentuele veranderingen.

Ja maar dan stinken mijn uitwerpselen te erg.

Veel mensen leven liever met een probleem dat ze niet kunnen oplossen, dan
met een oplossing die ze niet kunnen begrijpen.

Aan de waterkant wacht de leraar op zijn meesterschap in brouwsel wanneer de intellectueel de krab van de krullen trapt, eigenlijk jongens, EIGENLIJK is het bier van de maatschappij het vaandel van de toekomst.. niet te vergeten was gister niet vandaag, toen de vogel geen kangeroe op z'n bord kwam zetten, ver op de weg heel ver, gelukkig hebben de buren gedacht aan de fiets waarmee de hand gewassen kan worden en de vogelvlucht neerdaalde in crash van totale waterhoofden.
De knoflook van de voorbehoedsmiddel is als als water in een plastic jasje, daar waar de zee de koe uit het water trekt en ik een fiets voor m'n moeders verjaardag kreeg, dat was een dag om snel in de ijskast te ontdooien.

ja idd, daar heb je wel gelijk in want de boomhut van de kabouter had joep gezien aan de overkant. dus liep de tijd niet gelijk in china. maar ja het is logisch natuurlijk dat een baksteen naar boven valt als de hond zwemt.

Mijn anus kookt een 5 gangen diner voor die dikbuik zandnegertjes die vorig jaar de lotto gewonnen hadden. Te vergelijken met een bazooka die fisherman friends over de hudson rivier schiet. werkelijk een schrijnend geval van prostaatverbreding in de 3e breedtegraad van Fahrenheit versus de stoom oven. 1-0. het land uit...game over...

Dit geintje heb ik uitgevonden.

M'n broertje antwoord regelmatig met... 'kwart over 8!'

???

onbewust wel denk
ben niet iemand die grapjes over het weer verteld en over koetjes en kalfjes mee praat.

Terug
Naar boven