XXL Nutrition

Apennootjes Log

waar blijven de trainingen we zijn nu al op pagina 4... knallen!!!!!

:sd:Hup maat TRAINEN! miss word je later dan wel net zo groot als mij!:sd:

• Topic Starter Topic Starter
hahah snijder. Ik ga mn best doen haha

Maar nu eerst slapen ... ZzzzZzzz

weltrusten schoonheid.kusje!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn rug gaat al iets beter. Maar nog niet top ja

En ik heb zoveel borrels en sociale verplichtingen nu man..pfff

Gelukkig voorzichtig weer beginnnen met trainen.

Trainen is belangrijker dan sociale verplichtingen....!:rolleyes:

Precies, BB is ook het combineren met sociale verplichtingen. Anders was het wel heel makkelijk ;).

Kom op zeg een training hoeft niet langer dan 45min/1 uur te duren. Dat moet toch wel een paar keer per week lukken?

Laatst bewerkt:
Nee jongens thorian de arts heeft hem aangeraden een week rust te houden i.v.m. zijn rugklachten.

Je bent weer afwezig.. Terug naar t Frietkot met je broer(s)?? Ga nou eens fatsoenlijk haalbare doelen stellen en KEIHARD en dedicated trainen of ben je gewoon forumgeil?

Is er een fysio in tha house?

:roflol: Sociale verplichtingen??? Wat zijn dat? Ik heb afgelopen vrijdag nog een of andere kerstborrel afgeslagen; ik wou trainen.:D

Kijk in de logboeken van herkuul, mc chick, sgt mossad, groteman, franco colombo, italian stallion en nog vele anderen. We werken allemaal en hebben een sociaal leven. Voor trainen moet je gewoon tijd vrij maken. It's a way of life.

Als ik weet dat ik het druk krijg zet ik de wekker op 4.00; dan train ik gewoon voor mijn werk. Kom op man. Eet dat ijzer op. Ik wil je wel bellen als ik opsta:eek:

:whip::hamer::wl: :D;)

Laatst bewerkt:
Die gast heeft geen motivatie man!
Ik schrap dit log...dit heeft geen zin om op te feedbacken.

Ik wil alleen te maken hebben met boys die er 1000% voor gaan en weten wat afzien is.
Een keertje door je rug gegaan? Nou en zodra dat weer hersteld is gewoon weer rammen.
Zweten, keihard trainen en bunkeren....en daarna vette spierpijn.
Plannen en goed eten! Omdat je een keer een verjaar- of feestdag hebt wil niet gelijk zeggen dat je maar 2 weken moet gaan rusten.

Anders moet je maar lid worden van de boswandelingenclub. Die gaan elke week een uurtje lopen in het bos met 65 plussers op zondag. Dat valt vast te cobmineren met je sociale verplichtingen. Kom je ook nog wat apenootjes tegen in het bos!:p

waarom krijg ik het idee dat sgtmossad ook thorian is en ook apennootje haha :D

Terug
Naar boven