Fitness Seller

Apennootjes Log

Anders moet je maar lid worden van de boswandelingenclub. Die gaan elke week een uurtje lopen in het bos met 65 plussers op zondag. Dat valt vast te cobmineren met je sociale verplichtingen. Kom je ook nog wat apenootjes tegen in het bos!:p
:roflol: hebben die ook een forum?
waarom krijg ik het idee dat sgtmossad ook thorian is en ook apennootje haha :D
??? vertel... voel weer een bash aankomen.

Ik heb meerdere persoonlijkheden?

Nee hoor ben gewoon SgTmoSSad, waarom denk je dat dan?
Je bent het toch met mij eens? Deze site is bedoeld voor mensen die keihard trainen.
Er is nl. ook een fitnessforum waar mensen minder dedicated en fanatiek trainen met veel sociale verplichtingen...:rolleyes:

Je bent het toch met mij eens? Deze site is bedoeld voor mensen die keihard trainen.
Er is nl. ook een fitnessforum waar mensen minder dedicated en fanatiek trainen met veel sociale verplichtingen...:rolleyes:

Helemaal gelijk :D

true... you say it boy :D

En hoe bevalt de 65+ boswandelingenclub?:D:mier:

Al 2 weken niet getraind? Nog steeds druk met borrels en sociale verplichtingen?Of nog steeds last van je rug?

Groet Franco

komop ga trainen!

Hij is verdwaald in het bos

:roflol: Kom op man. Een logboek maken en er dan niets mee doen is zonde van je tijd. Ik ben zelfs gaan trainen met een gebroken middenhandsbeentje. Een beetje meer mentaliteit mag best. Krachttraining is "a way of life". Je kiest ervoor of niet.;)

Hij is zoek, misschien heeft ie weer een ander account geopend en zit ie weer lekker te posten

thorian=apennootje=?? (who's next)

Hij is verdwaald in het bos...misschien moeten we peter r de vries inschakelen?

Je bent weer afwezig.. Terug naar t Frietkot met je broer(s)?? Ga nou eens fatsoenlijk haalbare doelen stellen en KEIHARD en dedicated trainen of ben je gewoon forumgeil?

:roflol: Mooi gezegd!, nou dat is ie niet meer want hij post ook niet meer 40 posts per dag ofzo.

Kom op 'Aapje' die rug is nu toch wel hersteld he?

Groet Franco

lol aapje is chicken geworden?

Ik moest van Apennootje (ook wel Thorinootje, Thorian of Remco genoemd) doorgeven dat hij is gestopt met zijn log.

Hij meldt daarbij het volgende:

"Ik ben gestopt met trainen op mijn hoogtepunt. Ik heb er alles uit kunnen halen en ik stop dus met trainen op mijn absolute (naturel) piek.
Apennootje is niet meer... ik zal me binnenkort aanmelden met mijn nieuwe persoonlijkheid, en dus ook een nieuwe gebruiker.
Hopen dat ik dan niet binnen een week door de mand val."

:roflol:

:slotje: dan maar

"Ik ben gestopt met trainen op mijn hoogtepunt. Ik heb er alles uit kunnen halen en ik stop dus met trainen op mijn absolute (naturel) piek.
Apennootje is niet meer... ik zal me binnenkort aanmelden met mijn nieuwe persoonlijkheid, en dus ook een nieuwe gebruiker.
Hopen dat ik dan niet binnen een week door de mand val."

R.I.P Apennootje

Terug
Naar boven