- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawohl, Smolov voor bankboks, en Coan voor doodtil. Anders heb je zo weinig te doen in een training.
Jawohl, Smolov voor bankboks, en Coan voor doodtil. Anders heb je zo weinig te doen in een training.
Mercii, die paar cm extra zakken voel ik wel in mn bovenbenen nu, beetje stijvig
Nee 3x per week, voor doodtil doe ik bankbonks, en voor bankbonks doe ik beginnen met kniebuigen.
Niet heel bijzonder hoorSterk man! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je fysiek.
NoHomo.
Meh was juist lichte dag.
Thanks, 75-80 minuten zoiets geloof ik.
Thanks

Haha moet je weer fap? Miss vanavond op whatsapp

Haha wie weet ga ik postenje logt in de powerlift sectie, niemand zal je dik noemen![]()

je logt in de powerlift sectie, niemand zal je dik noemen![]()

Nou vooruit, als ik tijd heb zal ik vanavond een foto erop zetten, en anders morgenavond.Inderdaad. Ik begrijp ook wel dat iemand niet droog staat op +- 15%![]()
Hahaha thanks, maar volgens mij heb jij stiekem gewoon intresse in de douchefoto die ik van mezelf naar hem stuurdeik herinner me een LeonM die zei: "als meisjes klagen dat ze dik zijn, willen ze aandacht"
bij dezen een doosje aandacht lieffie
en stel je niet zo aan poffer....15 % is nice! beter dan afgeknauwde botjes