MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Nette bench! Die Pauzes.
Ben ook wel benieuwd naar je fysiek @ NoHomo (zal het ook maar ff erbij zetten) hahaha.
Maareeee ik zit rond de 13/14/15% vet dus ben wel benieuwd hoe dat bij jou oogt.

Goeie trainingen! mooie manier van trainen ook.
Goedzo jongu

Smolov jnr blijft blijkbaar redelijk easy gaan. Hoe voelen de schouders eigenlijk aan? M'n schouders liggen al in de prak door er maar aan te denken om zo'n cycle 2x achter elkaar te draaien. :D

Nette bench! Die Pauzes.
Ben ook wel benieuwd naar je fysiek @ NoHomo (zal het ook maar ff erbij zetten) hahaha.
Maareeee ik zit rond de 13/14/15% vet dus ben wel benieuwd hoe dat bij jou oogt.

Goeie trainingen! mooie manier van trainen ook.
Goedzo jongu
Thanks, Benchen gaat echt lekker :)
vanavond komt er foto. Vind mezelf echt totaal geen bijna 100 kg lijken. Zie nogsteeds de ecto van krap 70 kg van toen ik begon. Maar als ik fotos zie van vroeger en nu zie ik wel verschil :D
Komt denk ik ook omdat ik gewoon hele dikke quads en hamstrings heb. Maar ik zie mezelf ook elke dag dus dat mogen jullie beoordelen of ik 100 kg lijk :p
Smolov jnr blijft blijkbaar redelijk easy gaan. Hoe voelen de schouders eigenlijk aan? M'n schouders liggen al in de prak door er maar aan te denken om zo'n cycle 2x achter elkaar te draaien. :D
Smolov gaat heerlijk, merk dat ik goed tegen hoog volume kan in mijn schouders/borst/triceps. Eigenlijk ook nooit spierpijn :o. Ga na deze cycle wel terug hoor in volume, puur om eventuele blessures te voorkomen. Eerst maxen, dan deload en daarna waarschijnlijk ga ik 3x per week 5x5 doen om alsnog redelijk volume te halen.
Zal je zien dat ik deze week of volgende week nog precies mn schouders verneuk :p

2 spoilers open geklikt en geen pics erin... damn ! :mad:

dikke quads en hams? schiet op dan met die foto :P

waar blijven die foto's :mad:

no homo

2 spoilers open geklikt en geen pics erin... damn ! :mad:
dikke quads en hams? schiet op dan met die foto :P
waar blijven die foto's :mad: no homo
Okee eentje uit het archief vast.
Door de hoek lijken mn benen niet heel dik, maar zijn koud 68 cm (rechts) en 69 cm (links)
Wat oudere foto :o
Was ff snel geschoten bij mn vriendin op dr kamer
Niet lachen :(
5pijgn.jpg

foto onthult niet veel, maar zit duidelijk massa op die quadjes :thumbs:

jezus man, die niet als een onzeker grietje
goed fysiek :eek:
:thumb:

jezus wat veel klikwerk... flinke beentjes hoor!

Hahan niet zeuren! ;o Dat fysiek straalt wel kracht uit hoor.

Sexy beentjes hoor :o

Stevige poten zo te zien, niks mis mee

Ik zie niks of komt dat omdat ik via me mobiel zit

Terug
Naar boven