- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhhh, gewoon wanneer ik weer hersteld genoeg voel. 2-3 minuten wel?
Hij had hm alleen in geur en kleur beschreven aan je dacht ik
?Dan hoef ik voor jou iig geen nieuwe foto te uploadenwaar je bij was...jij weet niet wat hij buiten je om doet he![]()

Thanks, Benchen gaat echt lekkerNette bench! Die Pauzes.
Ben ook wel benieuwd naar je fysiek @ NoHomo (zal het ook maar ff erbij zetten) hahaha.
Maareeee ik zit rond de 13/14/15% vet dus ben wel benieuwd hoe dat bij jou oogt.
Goeie trainingen! mooie manier van trainen ook.
Goedzo jongu

Smolov gaat heerlijk, merk dat ik goed tegen hoog volume kan in mijn schouders/borst/triceps. Eigenlijk ook nooit spierpijnSmolov jnr blijft blijkbaar redelijk easy gaan. Hoe voelen de schouders eigenlijk aan? M'n schouders liggen al in de prak door er maar aan te denken om zo'n cycle 2x achter elkaar te draaien.![]()
. Ga na deze cycle wel terug hoor in volume, puur om eventuele blessures te voorkomen. Eerst maxen, dan deload en daarna waarschijnlijk ga ik 3x per week 5x5 doen om alsnog redelijk volume te halen.
+1
2 spoilers open geklikt en geen pics erin... damn !![]()
Enige dat het onthult is dat ik een smal frame hebfoto onthult niet veel, maar zit duidelijk massa op die quadjes![]()