- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had current op 170, dit omdat ik tijdje niet conventional deadlift had gedaan. Oude PR erop was 180.
Doel had ik op 190 kg gezet.
Week 4 vond ik goed te doen, wel pittig oom met de zware 5x3 speedreps :OHoe vond je week 4 van coan? Moet hem volgende week doen alleen ziet er vrij zwaar uit![]()
Ik zelf ook

Hoi Mariqu, welkom

Ging mij niet eens om de speedreps, maar om die 1x2 al over m'n pr heen zit

Dan heb je idd te hoog ingezet zoals wannabeestrong zeiGing mij niet eens om de speedreps, maar om die 1x2 al over m'n pr heen zit

Thankss

. Ga het een week rust geven in de hoop dat het hersteld. 

Aiiiiiiiiiiiiiiii das KUT! Wel mooie bench! Snel herstellen en gas erop bro
Thanks all, hoop dat t met weekje rust hersteld. Ga deze week ook weer wat dingen op de fiets doen.
Jij jaloers? Klachten graag sturen naar dhr. Smolov Jr.
Jij jaloers? Klachten graag sturen naar dhr. Smolov Jr.

Dan heb je idd te hoog ingezet zoals wannabeestrong zei
Thankss
-----De training van vandaag: 10-11-2014-----
~Squat:
10x20 kg
5x60 kg
3x100 kg
1. 3x132.5 kg
2. 3x132.5 kg
-Niet mijn 5 sets afgemaakt. Bovenbenen deden weer super zeer tijdens de omhooggaande beweging. Tijdens opwarm sets al, geprobeerd anders te staan enzo, maar niks baatte.
Halverwege de beweging schiet er een spierpijn in mijn beide quads, maar zodra de spanning eraf is, is het gelijk weg. Ga het een week rust geven in de hoop dat het hersteld.
- Volgende week proberen met meer opwarm setjes![]()
Klopt, is inderdaad ~Jaar geleden. Toendertijd met even rust ervan af gekomen.Dat had je vorig jaar toch ook al ? Hoe ben je er toen vanaf gekomen ?