- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lkkre squat weer. verder ook mooie train, sterke close grip ook maar dat heb ik al eerder gezegt![]()
Thanks, misschien stom en eigenwijs, maar zo ben ik geboren. En het ging goed.
Jaloers, ecto?

Jaloers, ecto?
En is avond gewicht, dus niet helemaal 100+. Ochtend was 98.3.

--
Zit eraan te denken om de squat iets anders aan te gaan pakken, misschien met iets groterpercentageverschil tussen de dagen,
om zo de intensiteit meer opbouwend van laag-middel-hoog te doen door de week heen
in plaats van middel-hoog-hoger.
Op dit moment doe ik ongeveer: 5x3x90%-3x2x95%-2x1x100%
Voorstel 1: Veranderen naar 5x3x80%-3x2x90%-2x1x100%
Voorstel 2: Veranderen naar 5x3x85%-3x2x92.5%-2x1x100%
Voorstel 3: Doe je goeie voorstel.
Als iemand er goeie ideeen over heeft hoor ik het graag.
Jij onthoud ook alles wat ik zeg

Maar de lage intensiteit is wel 5 setjes van 3 wat de workload wel weer redelijk hoog zo 2 dagen voor de max attempt.Zou dan middel-laag-hoog doen, zelfde opbouw als madcow. Als je dan maandag woensdag vrijdag traint, heb je na je zware sq dag 2 rustdagen.
Maar de lage intensiteit is wel 5 setjes van 3 wat de workload wel weer redelijk hoog zo 2 dagen voor de max attempt.
Zou iig de zware dag doen op een vrijdag bijv en dan weekend rust zodat je daar genoeg rust na krijgt, en de lichtste dag voor de zware dag doenIntensiteit = % van max, correct me if I am wrong.dan is lage intensiteit toch geen lage intensiteitZou iig de zware dag doen op een vrijdag bijv en dan weekend rust zodat je daar genoeg rust na krijgt, en de lichtste dag voor de zware dag doen
Intensiteit = % van max, correct me if I am wrong.
Denk zelf dat de 3x2 iig lichter is voor mn herstel is ondanks de hogere RM% dan de 5x3.
hmhm.. Maar is daar geen andere benaming voor?Beetje kort door de bocht imo. Intensiteit is ook afhankelijk van het volume & eventuele rust tussen de sets
en reps. Niet zomaar van een bepaald gewicht. Imo is intensiteit eerder een benadering van het fail moment.
5 reps zijn mij al teveel op squat (en deadlift)Squat 5x3 tot 5 zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Front Squat 5x5 licht
Squat 5x5 middel?

100% is de trainingsgewicht op vrijdag, bij 10% stappen zou dit voor volgende week betekenen dat ik:Hangt een beetje vanaf waarop je percentage gebaseerd is en of het LB of UB is![]()
Als je 100% daadwerkelijk je 1RM is, zou ik dat al niet gebruiken. En jumps van 10% voor LB op 100kg is nog wel wat anders dan jumps van 10% op je MP of bench bij 100kg. Ik zou gewoon een weekje, misschien zelfs 2 weekjes testen.
100% is de trainingsgewicht op vrijdag, bij 10% stappen zou dit voor volgende week betekenen dat ik:
Maandag 5x3x125 kg, Woensdag 3x2x140 kg, vrijdag 2x1x155 kg doe.
En week erop: Maandag 5x3x127.5 kg, woensdag 3x2x145 kg, vrijdag 2x1x160 kg (huidige PR, maar moet ik overheen kunnen.)
Bij 7.5% stappen betekend dit:
Maandag 5x3x132.5 kg, woensdag 3x2x145 kg, vrijdag 155 kg
week erop: Maandag 5x3x135 kg, woensdag 147.5 kg, vrijdag 160 kg.
Denk dat ik gewoon eerst de 10% stappen probeer, kijken hoe dit bevalt. En miss dat ik dan de vrijdag toch wat frisser aan de 2x1 begin, zodat ik deze wat langer door kan trekken over de weken heen.

vind de 3-2-1 wel prettig, dus eerst ff proberen wat ik eerder opperdeIk zou alleen niet woensdag middel zwaar gaan als je vrijdag zwaar doet.
Waarom niet Maandag zwaar, woensdag licht, en vrijdag middel zwaar? Dan heb je weekend ken je 2 dagen herstellen van middel zwaar en dan hoppa weer zwaar.
Na woensdag ken je maar 1 dag herstellen van middelzwaar voor de vrijdag?
Ma: Zwoaaaaaaaaaaaar
Wo: Licht
Vrij: Middel?
of zeg ik nou iets geks?

Cyka blyat