MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
Enig idee wat de oorzaak daarvan is?
Nope altijd gehad. Lange mensen kwaal :p
Wat denk je, die Leon loopt de hele dag met chicks op zijn schouders
Dat is stiekem voor de extra quad gains, tussendoor beetje squats enzo.
Join the club..en dan werkt een zooitje 4f o.i.d. ook niet mee..

Lang staan zegt hij toch net..:rolleyes:
Dat werkt dan inderdaad al helemaal niet mee :o

Dat is stiekem voor de extra quad gains, tussendoor beetje squats enzo.
Zonder gekkigheid. Ik maak er altijd een beetje een sport van om elk festival ook wel een paar zware gasten op de schouders te pakken. Laatste keer Pleister bijvoorbeeld, altijd lachen om die blikken van iedereen dan te zien. Alleen hou je 100+ kg op je nek geen kwartier vol :o

Uitgaan een drama door rug en voetpijn :(

Ik ben exact net zo lang als jij en had in het verleden ook vaak last van onderrug pijn, maar nu ik zo'n 5 x per week stretches doe heb ik daar helemaal geen last meer van! Vooral heupen, glutes en hamstrings zaten vaak een beetje 'vast'.

met uitgaan sta ik toch altijd in een hoekje tegen de muur dus ik heb niet zo snel last

• #2.288
Zonder gekkigheid. Ik maak er altijd een beetje een sport van om elk festival ook wel een paar zware gasten op de schouders te pakken. Laatste keer Pleister bijvoorbeeld, altijd lachen om die blikken van iedereen dan te zien. Alleen hou je 100+ kg op je nek geen kwartier vol :o
Heb liever een licht meisje op mn nek, als t dan toch moet :roflol:
Uitgaan een drama door rug en voetpijn :(
Zal het dan door mn overgewicht komen?:o
Ik ben exact net zo lang als jij en had in het verleden ook vaak last van onderrug pijn, maar nu ik zo'n 5 x per week stretches doe heb ik daar helemaal geen last meer van! Vooral heupen, glutes en hamstrings zaten vaak een beetje 'vast'.
Altijd al last van gehad, juist door sporten is het al stukken minder geworden. Zou kunnen stretchen maar heb er nu doorgaans alleen last van bij lang staan en/of lopen. Wat ik uit de weg ga :p
met uitgaan sta ik toch altijd in een hoekje tegen de muur dus ik heb niet zo snel last
Nu je weer een gf hebt, hoef je helemaal niet meer uit! :thumb:

#teamnocardio :haha:

Join the club..en dan werkt een zooitje 4f o.i.d. ook niet mee..

Lang staan zegt hij toch net..:rolleyes:
4fa is juist perfect tegen allerlei lichamelijke pijntjes. Mijn rug, knie en enkelpijn etc verdwijnt altijd als sneeuw voor de zon als 4fa begint te werken :D

• #2.295
Zaterdag: Feestje
Maandag: Even 13 uur+ gewerkt doordat er van alles verstopt zat, heel deel uitgegraven, smerig zwaar lichamelijk werk. Daarvoor heb ik niet gestudeerd :p. Uiteindelijk om half 10 's avonds opgegeven en volgende dag verder om 8:00 uur.
Dinsdag: Silo verder uitgehakt en leeggegraven. Oorzaak van het probleem gevonden, 1 fucking relais van een trilgoot.
Vandaag: Alsof een trein over mijn lijf heen gereden is, alles doet zeer en voelt stijf, onderarmen, biceps, rug, benen, schouders.

Was gister ook echt niet in staat om te trainen, wordt dus vandaag en morgen. trainen.

Sterkte meis :engel:

hebben jullie geen operators die dat soort klusjes gaan oplossen?
en anders gewoon een extern bedrijf in laten huren, zou er echt niet zelf aan gaan lopen hannessen.

• #2.298
hebben jullie geen operators die dat soort klusjes gaan oplossen?
en anders gewoon een extern bedrijf in laten huren, zou er echt niet zelf aan gaan lopen hannessen.
Probeer jij maar eens om 2 uur smiddags een aannemer mensen te laten sturen tijdens vakantietijd/bouwvak, hebben bijna geen mensen beschikbaar :(
Operators lopen normaal bij ons met zn 2e, nu maar in zn uppie door vakantie. Daarbij zaten we in een zeer kritieke fase van het proces waarvoor de operator 100% van z'n tijd met zijn ogen op het proces gericht moet zijn.
Uiteindelijk met 5 man van de productieafdeling en 3 man van mijn afdeling de klus gedaan omdat we het gewoon niet langer konden missen.

Een slechter moment had er niet bestaan.

• #2.299
Sheiko 31 week 4 training 1

#Benchpress

40 x 8
60 x 6
70 x 5
85 x 4
100 x 3
112.5 x 2 x 4
Mwah best oke

#Squat
60 x 5
95 x 5
115 x 4
132.5 x 3
152.5 x 3 x 5
Voelde eerder als 110%, techniek ook totaal off.

Assist overgeslagen zodat morgen frisser de 90% op bankdruk en kruishef.

• #2.300
Sheiko 31 week 4 training 2

Stiekem lekker in plaats van de geplande singles met 90% lekker wat meer reps gemaakt tot wat goed voelde.
En weer de accesory overgeslagen want geen zin in.

#Benchpress

60 x 5
70 x 5
85 x 4
100 x 3
112.5 x 2 x 2
120
125 x 5 x 2 (90%)

Gotta work on keeping dat arch tight.

#Sumo deadlift

60 x 5
110 x 3