- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net onder de rook van, woon op het moment in Diemen.

Dacht dat jij altijd in Utrecht zat?Net onder de rook van, woon op het moment in Diemen.![]()
Ja altijd vlak bij utreg gewoond.

Ja man en ik hou normaal meer van een geregeld levenLekker drukke week
Wat is dat trouwens met sheiko en oefeningen dubbel draaien? Lijkt me dat ze daar 2x per dag trainen, niet?

Ik zal jou zaterdag eens laten zien wie een meissie is!

Ik zal jou zaterdag eens laten zien wie een meissie is!![]()

Dat mag dan helaas weer net niet, stond wel op het punt om het gewoon te doenkun je dan niet gewoon benchen zonder shirt? of is dat niet toegstaan?

Vond het opzich nog wel meevallen met volume, maar heb vandaag echt het gevoel alsof er een vrachtwagen over mn lijf heen is gereden...Flink volume weer!
In b4 yolo pomptraining zaterdagochtend.

Ja ik was zaterdag op een festival waar een smoothietentje body en shitshop shakes verkochten, daar word je ook niet vrolijk van tijdens je cut. En dat ook nog voor ruim €7,-Haha, noem het een voldaan gevoel!
Katabool?! Ik hoorde dat ze tegenwoordig al whey shakes verkopen op festivals anders..![]()

Ja ik was zaterdag op een festival waar een smoothietentje body en shitshop shakes verkochten, daar word je ook niet vrolijk van tijdens je cut. En dat ook nog voor ruim €7,-![]()

Nee, had al genoeg suikers binnengekregen uit frisdrank dus heb ze lekker laten staan daar.
Ik zorg wel dat ik van te voren anabool genoeg ben, ochtendje en 4000 kcal moet wel lukken. Daar nog wat shit eten... Lekker met een zwangere buik rondlopen van de foodbaby.Haha, noem het een voldaan gevoel!
Katabool?! Ik hoorde dat ze tegenwoordig al whey shakes verkopen op festivals anders..![]()
Dat festivalbodybuilders is wel een begrip geworden he? Ben benieuwd want ben al 3 jaar niet naar een festival geweestmet al die festival bb'ers kun je toch wel wat eiwitten krijgen zeker![]()

Dan haal ik van dat geld wel 3 frikadellen. Ook rotzooi, maar meer proteineJa ik was zaterdag op een festival waar een smoothietentje body en shitshop shakes verkochten, daar word je ook niet vrolijk van tijdens je cut. En dat ook nog voor ruim €7,-![]()

Nee, had al genoeg suikers binnengekregen uit frisdrank dus heb ze lekker laten staan daar.
I
Dat festivalbodybuilders is wel een begrip geworden he? Ben benieuwd want ben al 3 jaar niet naar een festival geweest![]()