MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Jij woont in Adam, Leon? Welke gym zit jij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.244
Dacht dat jij altijd in Utrecht zat?
Ja altijd vlak bij utreg gewoond.

Training van net:
Sheiko 31 week 3 training 1

Verkeerde t-shirt aangetrokken met sporten, gleed telkens weg op de bench. 2e ronde benchen niet want toen bleef ik plakken van het zweet :p
Volgende keer bel ik mn vriendin of ze ff ander shirt uit t raam wilt gooien.

#Benchpress
40 x 8
60 x 5
70 x 5
85 x 4
97.5 x 3
112.5 x 2 x 4 (80%)
Kon niet lekker mn vorm behouden door kuttshirt.

#Squat
60 x 5
95 x 5
115 x 5
132.5 x 3
132.5 x 7
132.5 x 4
132.5 x 6
132.5 x 2 (70%)
Verdomd easy, zie altijd zo op tegen dit soort sessies, maar ging superhard.

#Benchpress
77.5 x 4
90 x 4
105 x 4 x 3 (75%)
Beter

#Yates row
60 x 8
80 x 8 x 4
Ez pomps

#Dumbbell flye
16 x 8
18 x 8 x 3
Ook EZ pomps

Deze week mooi kut met trainen. Normaal di-do-za-(zo). Gister naar de ArenA, dus kon al niet, vandaag gelukkig wel. Morgen uit eten met schoonfamilie dus kan niet. Vrijdag kan ik wel. Zaterdag festival dus kan dan eigenlijk ook niet en de zondag ook niet.
Of vrijdag dubbele sessie wat ik nevernooit ga trekken. Of zaterdag voor het festival nog ff snel squat-bench doen en assist achterwege laten. Alhoewel delts assist wel goed is voor die pomp :p

Lekker drukke week :p

Wat is dat trouwens met sheiko en oefeningen dubbel draaien? Lijkt me dat ze daar 2x per dag trainen, niet?

• #2.246
Lekker drukke week :p

Wat is dat trouwens met sheiko en oefeningen dubbel draaien? Lijkt me dat ze daar 2x per dag trainen, niet?
Ja man en ik hou normaal meer van een geregeld leven :p
Maar andere kant is t ook wel weer gezellig. Trainen kan gelukkig nog redelijk flexibel gepland worden...

Is zodat je tussendoor ff kan herstellen en vervolgens wat frisser je extra volume draaien

kun je dan niet gewoon benchen zonder shirt? of is dat niet toegstaan?

Flink volume weer! :)
In b4 yolo pomptraining zaterdagochtend :o.

• #2.252
:kiss:
kun je dan niet gewoon benchen zonder shirt? of is dat niet toegstaan?
Dat mag dan helaas weer net niet, stond wel op het punt om het gewoon te doen :p
En normaal heb ik een tanktop in mn sporttas zitten, maar deze had ik er juist zondag uitgehaald :S
Flink volume weer! :)
In b4 yolo pomptraining zaterdagochtend :o.
Vond het opzich nog wel meevallen met volume, maar heb vandaag echt het gevoel alsof er een vrachtwagen over mn lijf heen is gereden...

Haha yolo pomptraining wordt t sowieso niet, ga mijn squat en bench doen volgens schema. Hoop binnen een uur klaar te zijn zodat ik genoeg tijd heb om genoeg te eten. Katabole kutzooi die festivals :(

Haha, noem het een voldaan gevoel! :P

Katabool?! Ik hoorde dat ze tegenwoordig al whey shakes verkopen op festivals anders.. :flexbiceps:

met al die festival bb'ers kun je toch wel wat eiwitten krijgen zeker ;)

Katabool?! Ik hoorde dat ze tegenwoordig al whey shakes verkopen op festivals anders.. :flexbiceps:
Ja ik was zaterdag op een festival waar een smoothietentje body en shitshop shakes verkochten, daar word je ook niet vrolijk van tijdens je cut. En dat ook nog voor ruim €7,- :roflol:

• #2.258

Ik zorg wel dat ik van te voren anabool genoeg ben, ochtendje en 4000 kcal moet wel lukken. Daar nog wat shit eten... Lekker met een zwangere buik rondlopen van de foodbaby.
met al die festival bb'ers kun je toch wel wat eiwitten krijgen zeker ;)
Dat festivalbodybuilders is wel een begrip geworden he? Ben benieuwd want ben al 3 jaar niet naar een festival geweest :roflol:
Ja ik was zaterdag op een festival waar een smoothietentje body en shitshop shakes verkochten, daar word je ook niet vrolijk van tijdens je cut. En dat ook nog voor ruim €7,- :roflol:
Dan haal ik van dat geld wel 3 frikadellen. Ook rotzooi, maar meer proteine :roflol:
Daar moet je nooit blij van worden :p
Nee, had al genoeg suikers binnengekregen uit frisdrank dus heb ze lekker laten staan daar.

Vol vasculair op craft rondlopen van de G :o

En eh, wel resistance bands mee voor op de parkeerplek he?

Terug
Naar boven