Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg daar altijd een bolle pens van #nocontrolVol vasculair op craft rondlopen van de G
En eh, wel resistance bands mee voor op de parkeerplek he?
Vol vasculair op craft rondlopen van de G

Tijdens G lekker vasculair maar de dag erna bloated rip
Dat deed ik vroeger ook altijd, alleen was ik dan 69 kg op 1.90. Maar mijn kerntemperatuur over de top van alle pep en GKom er zelf nooit maar zie genoeg foto's voorbij komen. Shirtje tussen je riem en shinen maar![]()

Haha de vasculariteit zoals paar weken geleden is nu wel aardig aan het verdwijnen, leef de bulkleef... Elk half uur ff pullups en pushups voor die pomp jwz.Vol vasculair op craft rondlopen van de G
Haha tips zijn altijd welkom

Heb helaas geen g geregeld voor dit weekend, moet t doen met 4F

Fuark yes, blaas maar op mn ventieltje

Nooit G gedaan met een redelijk fysiek, nu wil ik ookTijdens G lekker vasculair maar de dag erna bloated rip

Maar mijn kerntemperatuur over de top van alle pep en G

Wat is dat toch met die behoefte om op festivals in je blote bast rond te lopen. Srs. Ik vind dat echt uitermate kansloos en op de festivals en feestjes waar ik kom is het ook behoorlijk 'not done', as in, pauper.
Omdat mensen op technofeestjes het niet warm krijgen. Kom eens in een dikke hardcore tent, daar druipt het zweet van het dak af. Soms echt niet te houden.Wat is dat toch met die behoefte om op festivals in je blote bast rond te lopen. Srs. Ik vind dat echt uitermate kansloos en op de festivals en feestjes waar ik kom is het ook behoorlijk 'not done', as in, pauper.
Wat is dat toch met die behoefte om op festivals in je blote bast rond te lopen. Srs. Ik vind dat echt uitermate kansloos en op de festivals en feestjes waar ik kom is het ook behoorlijk 'not done', as in, pauper.
Haha ja triest heJe woont in amsterdan hoe de f**k kun jij geen G geregeld hebben

De betere festivals dus. Vast niets met een 'Q' er in
![]()
Omdat mensen op technofeestjes het niet warm krijgen. Kom eens in een dikke hardcore tent, daar druipt het zweet van het dak af. Soms echt niet te houden.
Inderdaad wat @BeastMode0N en @hoxyz zeggen @Rob G. Daarom deed ik toen ook altijd shirt uit. (Veel) drugs + veel bewegen = oververhit. Lijkt mij dat het bij technofeestjes allemaal wat rustiger aan gaat, op het gebied van bewegen.Heb ook totaal niet die behoefte en heb het denk ik ook nog maar 2 a 3x gedaan. Puur omdat ze je zo compleet de t*fus in zweet dan dat wel lekker is wanneer een er briesje langs komt je even koud geblazen wordt.
Denk dat het ontbijt morgen gewoon een pak honeyloops wordt in een liter chocomel. Dan zijn de eerste +- 2300 kcal al binnen.Whole boxin' @LeonM
Chocomel met bevroren bananen en cacao door de blender. Vervolgens honeyloops (of andere cereal) met pindakaas, rozijnen en bevroren bosvruchten erdoor![]()

Nee ging eigenlijk lekker zwaar. Op mn werk mn elleboog gestoten en fucking veel last van.
Helemaal onder in je rug?Sheiko 31 week3 training 3
Snel nog even voor het festival training gedaan gisteren.
#Squat
60 x 6
95 x 5
115 x 4
132.5 x 3
152.5 x 3 x 4
#Benchpress
40 x 6
60 x 5
70 x 5
85 x 4
100 x 3
112.5 x 2 x 4
#Rear delt flye
16 x 6 x 4
Op het festival circa 40.000 stappen gemaakt en een goeie 3000 kcals verbrand volgens de stappenteller op mn telefoon.
Verder wel echt telkens last van vastzittende rug gehad op t festival, waarschijnlijk door de deadlifts vrijdag en squats nog gisteren.