AndroidHealthClinic

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

"90%"

Gisteren wel gewoon voor je target gegaan op squats?! Is het niet een beter idee om op dagen dat je je zo verrot voelt even iets rustiger aan te doen? Je wil geen gekke blessures riskeren.

bench ziet er echt te makkelijk uit voor 90%.
goede training man, techniek ziet er ook prima uit

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.305
Trainingsmaxes volgende cycle maar weer uppen :p
Gisteren wel gewoon voor je target gegaan op squats?! Is het niet een beter idee om op dagen dat je je zo verrot voelt even iets rustiger aan te doen? Je wil geen gekke blessures riskeren.
Dacht eigenlijk dat 3x5 op 80% prima moest gaan lukken, maar dat deed het dus niet. Knie deed erna wel beetje zeer maar is nu weer beter.
bench ziet er echt te makkelijk uit voor 90%.
goede training man, techniek ziet er ook prima uit
Ja denk dat mijn daadwerkelijke max lekker doorklimt op het moment :o
Zou wat meer jezelf in de bar trekken als het ware.
Goeie, merci

Goeie bank, looks easy

Sterke bench! Ziet er ook goed uit, lekker stukje limbo dansen ook op het begin

Gewoon je borst als springplank gebruiken toch :o

• #2.311
Thank you :thumb:

Sterke bench! Ziet er ook goed uit, lekker stukje limbo dansen ook op het begin
Haha ja limbo dansen is voor die arch maken, kan dan beter mijn schouders in de benchzetten, vast blijven houden aan die arch blijft lastig, mede omdat het een smal kutbankje is.
Correct..:roflol:

Ik dacht trouwens bijna dat er een reusachtige chick door jouw gym heen rende:o

Je hebt IMO echt een mooi/goed fysiek! Yes mirin'
71 cm quad vs 73 cm middel. SOOOOOOOOON
Je bent nu al de 2e die begint over die hardloopchick :roflol:

Thanks, ookal vind ik zelf dat op t filmpje als die baardmans hm uitvoert echt totaal niet zichtbaar maar zal wel aan mij liggen. Ga er morgenochtend gelijk mee bezig.
Gewoon je borst als springplank gebruiken toch :o
Bellybouncebankbonks.

• #2.312
Sheiko 31 week 4 training 3

#Squat

60 x 5
95 x 5
115 x 4
132.5 x 3
152.5 x 3
162.5 x 2 x 4 (85%)
Redelijk zwaar, iig beter dan woensdag.

#Benchpress

60 x 5
77.5 x 4
90 x 4
105 x 3 x 4 (75%)
Zwaar, bench van eergister heeft aardig wat energie gekost gok ik.

#Yates row
60 x 8
80 x 8
90 x 8 x 4

#Dips

BW x 8
BW+14 x 8
BW+20 x 8
BW+26 x 8 x 2

#Rear delt flye
16 x 6 x 5

• #2.313
In de log van @Rob G gelezen over de Sheiko app, wist hier heel het bestaan niet van. Besloten om na enig research die app te kopen, stond in de playstore voor 12.10 en met afrekenen uiteindelijk 10tje betaald.
De trainingschema's staan er niet in op nummer van het schema, wat ik wel gewend ben van de Sheiko schema's. Na wat zoekwerk schijnt de Intermediate - Medium load degene te zijn die ik laatste tijd volgde (Sheiko 3 days for over 80 kg), dus die pak ik maar weer op dan. Large load komt overeen met Sheiko 3 days for under 80 kg. Ook staat ook een small load variant op wat me wel interessant lijkt om in de cut te volgen.

App zelf ziet er na 10 minuten spelen wel leuk uit, video's van de basisoefeningen, programma's makkelijk aan te passen.

Training maxes voor volgende cycle:
Squat 190
Bench 145
Dead 230

Die hardloopchick zal zo wel op dr b**kes gaan he

Mooi man @LeonM. Het is dat dat hypertrophy template er niet in staat anders had ik zeker ff de app gedownload. Kan je het wel zelf aanpassen om dat template er in te zetten?

Fakkt, ben hem aan't downloaden, benieuwd.

Wilde ook wel kopen om sheiko te bedanken voor de plus 150 kg op m'n total.
Tevreden?

• #2.318
Die hardloopchick zal zo wel op dr b**kes gaan he
Misschien is ze aan het horden lopen over het dumbell rack :o
Mooi man @LeonM. Het is dat dat hypertrophy template er niet in staat anders had ik zeker ff de app gedownload. Kan je het wel zelf aanpassen om dat template er in te zetten?
Fakkt, ben hem aan't downloaden, benieuwd.
Is inderdaad zeer makkelijk te editten, als je weet waar het verder op gebaseerd is. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Wilde ook wel kopen om sheiko te bedanken voor de plus 150 kg op m'n total.
Tevreden?
Tot nu toe ziet het er goed uit, soms wat stomme crashes maar wordt vast vanzelf beter.

• #2.319
Sheiko 37v2 week 1 training 1

#Squat

60 x 5
95 x 5
115 x 5
132.5 x 5 x 5 (70%)
Squattechniek bleef ontzettend off voelen, na 2 sets een verzuurde rug. Vervolgens wat wijder weer gaan staan en toen lekker goeie harde squats neergezet.

#Benchpress
60 x 5
72.5 x 5
85 x 4
102.5 x 3
110 x 3 x 5 (75%)
87.5 x 6
95 x 6 x 4 (65%)
Moest eigenlijk bench-squat-bench maar bench was bezet dus begonnen met squat en vervolgens 14 sets bench. Some people weren't that amused. I don't care.

#Pullups
BW x 6 x 7

#Dumbbell flye
16 x 8
18 x 8 x 3

Sterk

Terug
Naar boven