- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainingsmaxes volgende cycle maar weer uppen

Dacht eigenlijk dat 3x5 op 80% prima moest gaan lukken, maar dat deed het dus niet. Knie deed erna wel beetje zeer maar is nu weer beter.Gisteren wel gewoon voor je target gegaan op squats?! Is het niet een beter idee om op dagen dat je je zo verrot voelt even iets rustiger aan te doen? Je wil geen gekke blessures riskeren.
Ja denk dat mijn daadwerkelijke max lekker doorklimt op het momentbench ziet er echt te makkelijk uit voor 90%.
goede training man, techniek ziet er ook prima uit

Goeie, merciZou wat meer jezelf in de bar trekken als het ware.
Correct..

Zou wat meer jezelf in de bar trekken als het ware.
Thank you
Haha ja limbo dansen is voor die arch maken, kan dan beter mijn schouders in de benchzetten, vast blijven houden aan die arch blijft lastig, mede omdat het een smal kutbankje is.Sterke bench! Ziet er ook goed uit, lekker stukje limbo dansen ook op het begin
71 cm quad vs 73 cm middel. SOOOOOOOOONCorrect..
Ik dacht trouwens bijna dat er een reusachtige chick door jouw gym heen rende
Je hebt IMO echt een mooi/goed fysiek! Yes mirin'

Bellybouncebankbonks.
Misschien is ze aan het horden lopen over het dumbell rack

Mooi man @LeonM. Het is dat dat hypertrophy template er niet in staat anders had ik zeker ff de app gedownload. Kan je het wel zelf aanpassen om dat template er in te zetten?
Is inderdaad zeer makkelijk te editten, als je weet waar het verder op gebaseerd is. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Tot nu toe ziet het er goed uit, soms wat stomme crashes maar wordt vast vanzelf beter.Wilde ook wel kopen om sheiko te bedanken voor de plus 150 kg op m'n total.
Tevreden?