- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe story of my life
Zelf heb ik t liever ook niet. Maar hier in deze poverty gym is maar 1 bench en 1 squatrek. Dan doe ik er niet zo moeilijk over als ze aandringen, heb t natuurlijk liever niet. Vaak gaan ze onrustig doen waardoor ik korter rust tussen set enzo.
Vandaag even shoutout naar @vntl .
Eerst een foto gemaakt na werk in de kleedruimte zoals hij altijd doet.
![]()
En de carbs van vandaag:
![]()

Thanks man

Dankje! OP naar jouw fysiek van paar jaar terug en daar voorbijGoed fysiek pik, mooie balans tussen massa en laag vetpercentage.

Ja die zijn ze vergeten te installeren bij mijn geboorte, denk ikSpreek die androgene receptoren in je upper pec nou eens aan :S
. Rest van de AR zitten prima 
Hahaha ja nog best easy ook. Vandaag weer op 700-750 richten. Voelt wel verdomd lekker zoveel carbs.
Pff ja dit was na 500 gram carbs., alles staat gelijk bol en met aders.Je staat er rete goed bij man. Heerlijk he, zo ramvol staan met die enorme ladingen carbs
![]()
Valt nog wel mee nu, paar weken terug was ik echt versnipperd

Hehe thanks ouwe.
IIFYM. Honey loops, rijst, pistoletjes, 2 krentebollen, aardappel. Dan heb ik de meeste bronnen wel gehad

Haha lijkt maar zo, draag op mn werk vrij veel een stootpet
Je hebt mijn abs helemaal niet gezien, jje zal wel in de war zijn met je eigen buik :sDie abs waren op craft niet aanwezig.
Ik zeg foto soep
Erg pleasing fysiek *nohomo*Hehe story of my life
Zelf heb ik t liever ook niet. Maar hier in deze poverty gym is maar 1 bench en 1 squatrek. Dan doe ik er niet zo moeilijk over als ze aandringen, heb t natuurlijk liever niet. Vaak gaan ze onrustig doen waardoor ik korter rust tussen set enzo.
Vandaag even shoutout naar @vntl .
Eerst een foto gemaakt na werk in de kleedruimte zoals hij altijd doet.
![]()
En de carbs van vandaag:
![]()

)Probeer t ook eens Marvin, zoveel carbsErg pleasing fysiek *nohomo*
En nog meer pleasing hoeveelheid carbs
Wat in godsnaam heb je daar allemaal voor gegeten? (edit: ik zie het al)

Damn echt de beste tip evar
. Zo easy om moeilijk veel carbs ermee te eten, vrijwel zonder andere macro's.

's ochtends een groene juice
Honeyloops staan overal on the side