Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja zag er wel weer lekker vol uitDamn. Flinke train man. Daarna alles goed vol zeker?![]()

Denk gebruik even alle afkortingen die @Skatermarvin ook gebruikt

Nee doe niks geen stretchenEdit: Die squats zien er lekker soepel uit man! Doe jij trouwens stretches voor mobiliteit?

Wat curl jij tegenwoordig?

He jij ook
He jij ook
Krijg regelijk snel zeurende knieen met squatten zonder sleeves. Met sleeves geen last van gelukkig. Daarbij natuurlijk fijn voor meer kilo'sYo Leon heb je veel baat bij die sleeves? Draag je ze voor wat extra lift kilo's of blessure preventie?

Barbell 60 kiloos dumbbells 30 kiloosWat curl jij tegenwoordig?
He jij ook
He jij ook
Krijg regelijk snel zeurende knieen met squatten zonder sleeves. Met sleeves geen last van gelukkig. Daarbij natuurlijk fijn voor meer kilo's![]()
Can confirm. Dit monster in levende lijve zien buffelen!
het was ook geen toeval dat je op biceps-triceps dag langs kwam. Bij mij is het altijd biceps-triceps of biceps-biceps dag
:$:$het was ook geen toeval dat je op biceps-triceps dag langs kwam. Bij mij is het altijd biceps-triceps of biceps-biceps dag
![]()
:$:$
je moet toch wát om zulke biceps te kwekenJa, want met alleen wat aftrek assistentie kom je er echt niet
stating the obvioushet was ook geen toeval dat je op biceps-triceps dag langs kwam. Bij mij is het altijd biceps-triceps of biceps-biceps dag
![]()
Welkom op dbb en in Leons log, wat zijn je doelen
grote biceps
Damn, nu vind ik mn curl fuarking weak. Misschien 1x per week gaan curlen voor die kilo's.
Heb alleen zijn biceps in levende lijve gevoeld en dat was al indrukwekkend (lees opwindend)Can confirm. Dit monster in levende lijve zien buffelen!
What a coincidence.het was ook geen toeval dat je op biceps-triceps dag langs kwam. Bij mij is het altijd biceps-triceps of biceps-biceps dag
![]()
Niet, shit moet ik maar op een andere manier mn geld gaan verdienen.Ja, want met alleen wat aftrek assistentie kom je er echt niet

Dan raad ik je aan om @euphorea een berichtje te sturen, mijn miezerige 41.5 cm bicepspistolen zijn niet zo indrukwekkend
Dankje, jij ook

Medium load preparation 1. Is gelijk aan de 37v2 uit het 3 daags sheiko programma voor over 80 kg.Lekker Leon. Welk tamplate van Sheiko gebruik jij en wat zijn je uitgangsgewichten?
Squat 190
Bench 145