XXL Nutrition

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Lekkere training! Waarom eigenlijk 2x sumo?
Normaal pak ik inderdaad altijd conventionele stand voor de oefeningen zoals block pulls en dat soort partial deadlifts en de volledige deadlift als sumo, omdat ik daar gewoonweg veel sterker mee ben.
Maar aangezien vooral de speed van de grond bij sumo traag is, leek het mij wel slim om het onderste deel van de deadlift juist ook sumo te pakken..
Thanks Marvino :p

Netjes weer! Imo is het een heel goed idee om juist de sumo tot de knieen te trainen!
Zodra de bar van de vloer komt, weet je vaak al dat je de lift haalt. Met een conv. is dat absoluut niet het geval :p.

• #2.483
Netjes weer! Imo is het een heel goed idee om juist de sumo tot de knieen te trainen!
Zodra de bar van de vloer komt, weet je vaak al dat je de lift haalt. Met een conv. is dat absoluut niet het geval :p.
Exact mijn gedachte ;)

• #2.484
Vorige week een cursus gehad en hierdoor weinig tijd gehad om te trainen. Vorig weekend hebben mijn vriendin en ik de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje. Komende paar weken trainen dus op een wat lager pitje. iig 2x per week, volume wat omlaag en intensiteit wat omhoog.
Niet veel bijzonders gedaan alleen vorige vrijdag een double met 190 op kniebuigen en gisteren 180x3 op kniebuigen en een 130x4x2 bankdrukken.
Zie hieronder:
Vrijdag 30-9
#Squat

60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
140 x 2 (70%)
150 x 2 (75%)
160 x 2 (80%)
170 x 2 (85%)
180 x 2 (90%)
190 x 2 (95%) Soort van PR want nooit 190x2 gebogen

#Benchpress

40 x 8
60 x 5
72.5 x 5
87.5 x 5
102.5 x 4
115 x 3 x 2 (80%)
122.5 x 2 x 3 (85%)

#Pullups

BW x 5 x 4

Gisteren:
#Squat

60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
140 x 5 (70%)
160 x 5 (80%)
170 x 4 (85%)
180 x 3 (90%)

#Benchpress
50 x 5
70 x 5
85 x 5
100 x 5
115 x 5 (80%)
122.5 x 2 (85%)
130 x 4 x 2 (90%) VPR
2 setjes met 130x4 ipv oude 1 set.

#Sumo deadlift up to knees (1 sec pauze)
60 x 5
100 x 5
140 x 5
180 x 4 x 4 (77.5%)

Lekkere trainingen en damn wat een gewichten :eek:

Nice man en gefeliciteerd met je huis!

Dikke training weer Leon! Congrats met die PR's, maar ook zeker met jullie nieuwe huisje:D

gefeliciteerd met de sleutel van je huis, nu weer naar een fatsoenlijke plek verhuizen?

goede squat ook

Succes met de verhuizing en inrichting van t nieuwe huisje man :D. Maak er wat moois van!

• #2.490
Lekkere trainingen en damn wat een gewichten :eek:
Haha thanks, i get that alot :p. Ookal vind ik het zelf alsnog niet bijzonder.
Nice man en gefeliciteerd met je huis!
Thanks Rambo :)
Dikke training weer Leon! Congrats met die PR's, maar ook zeker met jullie nieuwe huisje:D
Dankje, miste wel de gedachte mossel konnexie met de kniebuigs :(
gefeliciteerd met de sleutel van je huis, nu weer naar een fatsoenlijke plek verhuizen?

goede squat ook
Utreggggg it is :D
Succes met de verhuizing en inrichting van t nieuwe huisje man :D. Maak er wat moois van!
Gaat zeker lukken. Ralf approves.

• #2.491
#Squat
60 x 5
80 x 5
100 x 5
120 x 5
140 x 5 x 4 (70%) Thick solid tight

#Pendlay row
60 x 5
80 x 5
95 x 5 x 4

#Benchpress

60 x 5
72.5 x 5
87.5 x 5
102.5 x 5
115 x 3 x 3 (80%) Lekker

Heb een benen en fullbody foto gemaakt. En jullie krijgen alleen de beenfoto :p
IMG-20161006-WA0037.jpeg
En let niet op de vieze spiegel, vriendin had verkeerde schoonmaakmiddel gebruikt

Jelly op die benen man! Echt fucking nice..goede massa, goed droog en een mooie outsweep!:thumb:

Dikke poten man.

Goeie pendlay's ook :thumbs:

Eindelijk een pic van voorlopende benen ;)
Nice man :thumb:
Jammer van die hand....

• #2.498
Dankje jij bent ook een mooie uilskuiken.
Jelly op die benen man! Echt fucking nice..goede massa, goed droog en een mooie outsweep!:thumb:
:eyebrows:
Dikke poten man.

Goeie pendlay's ook :thumbs:
hehe thanks :o
Eindelijk een pic van voorlopende benen ;)
Nice man :thumb:
Jammer van die hand....
What ifffff mijn benen eigenlijk helemaal niet voorlopen maar in verhouding zijn met mijn bovenlichaam, maar iedereen denkt dat ze voorlopen omdat de rest van de wereld achterlopende benen heeft?!?!?!?:angstig:
Vind ze zelf namelijk best in verhouding met bovenlijf wat nu verstopt zit in een t-shirt.:windup:

What ifffff mijn benen eigenlijk helemaal niet voorlopen maar in verhouding zijn met mijn bovenlichaam, maar iedereen denkt dat ze voorlopen omdat de rest van de wereld achterlopende benen heeft?!?!?!?:angstig:
Vind ze zelf namelijk best in verhouding met bovenlijf wat nu verstopt zit in een t-shirt.:windup:

Was een geintje relax bro ;) Je bent helemaal mooi :ds:

Gezien je stats is dat ook zeker het geval! Ik zou zo met je willen ruilen qua fysiek..ben ik tenminste ook geen manlet..:sad:

Terug
Naar boven