broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
liggend kun je schijten, maar het is beter als je zit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik wel een gluiperd? :sHeb geen gluiperd die stiekem foto's maakt van mensen. Maar er liep genoeg rond waar ik wel een weekje ruzie voor over heb. Ontzettend sportief volk, en dat zie je ook af aan de vrouwen
Nee mijn vriendin en ik wonen nu in Diemen, waar zij al een studiootje had en ik bij in ben getrokken. Maar gaan nu naar Utrecht naar een iets grotere benedenwoning.
Had slechter gekund idd, maar viel toch tegen door die warmte.
liggend kun je schijten, maar het is beter als je zit.
Haha kan het goed gebruiken

Dat ging eigenlijk wonderlijk goed, opstaan was wat minder. Hamstrings en glutes waren goed zuur.
Liggend wordt het een smeerbende...liggend kun je schijten, maar het is beter als je zit.
Had je die foto gestuurd toch met die hikende chicks?

Zo heet ie helemaal niet

Al mijn potentiele gains verlorenGooi je cycle maar weer weg met die 2.5 kg teveel op bonks

Ah ben niet zo into cabaretDoelde op Hans Teeuwen, quote over schijten is van hem.
Aardige training![]()

Dat gaat wel erg ver. Heb nu al dikke struggles met broeken, merk ook dat mn werkbroeken steeds strakker gaan zitten om mijn benen en had ze ruim besteld

Zal toch nooit zo fuarking Zeezzzz worden als HoxBrahMan man man
Vragen wat die doen moet en nog niet luisteren naar Remeezz
Jouw biceps zijn ook wel wat gewend door al dat knuffelen!Ik heb al 2 maanden een biceps blessure en ik kan gewoon normaal benchen?
Ja bij mij komt er gewoon spanning op te staan dat echt zeer doet, niet heel gek aangezien het een dynamische stabilisator is bij het benchenIk heb al 2 maanden een biceps blessure en ik kan gewoon normaal benchen?