Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent altijd welkom om een keer een trainingsdate af te spreken bij IHUt*ring wat een deadlift!Harde training man en tof dat er weer ge-meet wordt.

Thanks Bas

Welkom

Zal ik onthouden!Je bent altijd welkom om een keer een trainingsdate af te spreken bij IHU![]()
Komende paar weekenden zit ik helemaal vol. Maar vanaf ~half november ben ik vrijwel altijd of de zaterdag of de zondag beschikbaar voor als er een keer interesse is om gewoon keer samen te trainen met een paar mensen.
Thanks Rob, ben ik al sterker dan jij bent?

In ook met vreet uitgaan of?Zal binnenkort een dbb meet organiseren, eerst even vragen of ze dat oke vinden. Maar kan me niet voorstellen dat ze er niet down mee zijn.
Uitgaan is alweer een tijd terug anders.
!!
Ez win voor jou. Bas traint niet meerik denk dat ik er ook wel bij ben dan, ik wil een rematch met @basmca op de deadlift![]()
Ik kom alleen eten..

Trainen overslaan zeker.
Soon.jpg
Ik haat uitgaanIK ben voor. Is er in ieder geval een legitieme reden om te komen voor mij huehue!!

Zie onderstaandik denk dat ik er ook wel bij ben dan, ik wil een rematch met @basmca op de deadlift![]()
Dit
Eten tijdens training mag ook, deed ik ook zaterdag

Zolang er maar AYCE is.
Dankje jij ookZiet er goed uit leon de laatste tijd(jij ook nohomo heuhueuhe)
Of uberhaupt weer gaan trainen
Thanks