- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Net opgemeten en toch nog 44.5 cm.

3x per week kalveren pakken dan maar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net opgemeten en toch nog 44.5 cm.

Balls deep

Hoor haar niet klagen hoor

Lievlaat die haters maar praten!!! ik accepteer je zoals je bent meis xx
Lange benen dus lijkt alsnog niks, al helemaal naast 70 cm bovenbenen44cm imo best sick. Jij mag de mijne volgende week wel even opmeten heuheuheuhe

Jelly! 44.5cm... I wishNet opgemeten en toch nog 44.5 cm.
3x per week kalveren pakken dan maar.
Bedankt buffe mooie jongen
Thanks! Vliegt inderdaad wel omhoog op de video

met benchen lijkt mn kuit al wat meer bestaand, toch?

met benchen lijkt mn kuit al wat meer bestaand, toch?![]()

Glutes for the slootsBrute lifts én lekkewr glutes Leon!
Dat archen heb ik trouwens nooit begrepen..Uiteraard snap ik het waarom wel, maar in mijn geval begin ik er niet aan..

Glutes for the sloots
Wat begrijp je niet aan het toepassen van een arch? Gezondere positie van de schouders, gunstigere positie van de borstspier en lats en een kortere ROM dus meer kunnen drukken![]()

Het is misschien wat conservatief, maar niet zo conservatief

Ben allang blij dat ik met mijn verrotte schouder fatsoenlijk kan benchen zonder al te veel problemen. Dan maar een A-cupjemeer gewicht ja, minder borst activatie, dus je blijft eeuwig je a cupje houden![]()

Zie @Pillz zijn reactie...ik denk natuurlijk als een bodybuilder..Glutes for the sloots
Wat begrijp je niet aan het toepassen van een arch? Gezondere positie van de schouders, gunstigere positie van de borstspier en lats en een kortere ROM dus meer kunnen drukken![]()
dit dus..meer gewicht ja, minder borst activatie, dus je blijft eeuwig je a cupje houden![]()