- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjamja zit er een beetje tussenin omdat zure triceps.
In voor langzaampraat. Nog wat gedaan deze weekend?
Zitten best fijn omdat koel en strak om lichaam. Hater

Ken ik nie. Zeekr die met da sociale experiment?
Wow das neit de fitboy life man. Bier inwisselen voor whey
Ja dat sociale experiment in de 60er jaren dus. Wist dat het verfilmd was, hoe heet die?Docent maakt zijn hele klas into nazi's om een punt te maken.
Zitten best fijn omdat koel en strak om lichaam. Hater
Maar ik kan het met mijn middel. Jij moet zeker noodgedwongen loszittende dingen aan?

Deadliftsessies met tanktop, squatsessies met tshirtIk loop gewoon in een t shirt, hoef niet zo te showen..vieze bb'er![]()

Deadliftsessies met tanktop, squatsessies met tshirt![]()

Alleen bij kringspiersessie volledig naakt?Ik loop altijd nagenoeg naakt..ongeacht welke sessie..
Nee..dan draag ik een leren broek met gat bij mijn kringspier.. *nohomo*
Wanneer gingen wij nou samen trainen? Dan zorg ik dat ik de mijne ook aantrekNee..dan draag ik een leren broek met gat bij mijn kringspier.. *nohomo*

Z'n tepelpiercings.
)Dat dus

Wanneer gingen wij nou samen trainen? Dan zorg ik dat ik de mijne ook aantrek
Z'n tepelpiercings.
Vind persoonlijk wel chill dat het volk dat stringers en Bodyengineers draagt niet te vinden is in Iron house (No offence Marvin)
Ik hoor het al..ben daar niet welkom..
Iedereen is welkom, maar of je er tussen past is een tweede

Die Welle heet ie en best vaak moeten kijken op de middelbare dacht ik. Was naar aanleiding van een sociaal experiment in Amerika eind jaren 60 verfilmd in Duitsland.Ja dat sociale experiment in de 60er jaren dus. Wist dat het verfilmd was, hoe heet die?