- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Iedereen is welkom, maar of je er tussen past is een tweede![]()
Zou ie te buff zijn dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is welkom, maar of je er tussen past is een tweede![]()
Wanneer een officiële dbbmeet daar houden dan?Iedereen is welkom, maar of je er tussen past is een tweede![]()

ik ben in voor de after party bij Sumo om mensen omver te beuken
Om Lloyda tegen mensen aan te duwen jaik ben in voor de after party bij Sumo om mensen omver te beuken

Oh wij keken andere kutfilms. Ga wel keertje kijken want ken het sociale experiment zelf uit de ethiek maar de film nog nietDie Welle heet ie en best vaak moeten kijken op de middelbare dacht ik. Was naar aanleiding van een sociaal experiment in Amerika eind jaren 60 verfilmd in Duitsland.

Denk het wel. @Skatermarvin buffer irl dan je zou denken met zijn leef/eet/trainstyle
Goeie vraga, zal eens vraga
Heb vernomen dat @lloydatoni liever naar Meneer Smakers gaat.ik ben in voor de after party bij Sumo om mensen omver te beuken

Ze moeten jou ook altijd pesten he.
Dan ben ik echt srs outHeb vernomen dat @lloydatoni liever naar Meneer Smakers gaat.
Ok doei

Jankerd

Denk het wel. @Skatermarvin buffer irl dan je zou denken met zijn leef/eet/trainstyle

Ja ben wel erg benieuwdRamsterk die sumo's!! Wel tof dat je in de promo komt![]()

96 kg vers gewogen vanochtend. Dus valt tegen

Kun je de komende dagen wel wat aan doen toch? Kilootje of 100 op 27 december..

Welkom terug

Zal er niet ver vanaf zitten inderdaad.Kun je de komende dagen wel wat aan doen toch? Kilootje of 100 op 27 december..
Boh gotta step up my game.