- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker, bji welke lengte? Ik ben nog aan het eten om die ochtend 100 kg+ te halen, red t nu alleen savondsIN, zal toch wel weer binnenkort de 100kg weer overschrijden![]()
Huehuehue ik ga gewoon gelijk voor voor 1m quads bij 40%. Yoloals je op 15% zou zitten wel ja
hahageintje man, 19% voor 70cm wheels moet je ook wel lukken
Train jij benen?

Huehuehue ik ga gewoon gelijk voor voor 1m quads bij 40%. Yolo
Nee nog ongeveer 3.50 procent.

oehh....voed je nu het onzekere meiske... you nasty little bastard![]()
Lekker, bji welke lengte? Ik ben nog aan het eten om die ochtend 100 kg+ te halen, red t nu alleen savonds![]()

Stevig gewicht voor de lengte, nice!1.82m, woog nu vanmorgen 98.7 maar ga wel ff in de gaten houden. Geen zin om straks weer als een papz*k rond te waggelen namelijk. Dan wordt het loos gewicht ipv functioneel gewicht![]()

Lekker, bji welke lengte? Ik ben nog aan het eten om die ochtend 100 kg+ te halen, red t nu alleen savonds![]()
Huehuehue ik ga gewoon gelijk voor voor 1m quads bij 40%. Yolo
---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
Train jij benen?![]()

.
Ja, dikkeNoem je me nou dik?
thanks, altijd zwaargewicht geweest

Huh 30kg erbij en maar bij 10 cm benen no thanks Jeff.Tuurlijk. Verwacht wel pics dan no homo
de beerlijke 130kg zalm heeft 80cm benen
inb4 zo kort
Thanks, nee i know maar was heel kort achter elkaar 2x en verder nergens last van. En na trainen een BW PR gezet dus was niks aan de hand gelukkigMoooi volume in jou trainingen!
Veel setjes en weinig herhalingen. hatselfaaaaaaaaaaaats.
Spetterpoep is goed voor de Cut, maar niet om aan te komen.
Niks kutters dan jezelf helemaal leeg schijten terwijl je eigenlijk zwaar aan het bulken bent.
Heb zon gevoel dat wij ongeveer hetzelfde vet percentage hebben
Knoeeeeeeest!

de beerlijke 130kg zalm heeft 80cm benen
inb4 zo kort

hoorde dat die toch zeker op 90 cm zat en in z'n eerste trainingsjaar al rond de 79![]()