- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus ik ben te slap?je bent pas te zwaar voor een pull up als je +150 weegt![]()

Heb het sinds januari vorig jaar. Begonnen als een peesontsteking van de voorste schouderkop. Tijd fysio gehad, tijd rust gegeven. Maar sindsdien altijd gesluimerd.Haha ja je kunt je ene arm amputeren; weet je zeker dat de kracht 100% uit links komt.
Mja als het een blessure is gaat t meestal over, maar weet niet wat je probleem is. Rechts proberen te versterken (of omliggende spieren) kan natuurlijk nooit kwaad.
Heeft mij iig wel geholpen. Heb idd heel wat roei bewegingen gemaakt![]()

Verrotte schouder club checkin in. Hoe is dat met pull ups bij jou?
Last hebben met benchen of rows lijkt me helemaal vervelend :SKutschouders man, ken er alles van. Bij mij is het net andersom, ik kan zonder last optrekken en OHPen. Bench en de meeste rows moet ik wel uitkijken wat ik doe. Gewoon massa's mobility/flexibility voor doen, dat is het enige dat me nu al meer als een jaar blessurevrij aan m'n schouders houdt. Als ik wat te gek doe lig ik direct in de prak.

je bent pas te zwaar voor een pull up als je +150 weegt![]()

Last hebben met benchen of rows lijkt me helemaal vervelend :S
Volgens mij is schouderproblemen echt probleem#1 onder krachtsporters, dat tere gewrichtje is er gewoon niet op gebouwd![]()

Holy shit moeilijk sterke gastenhuh 11:05
bijna 180kg bodyweight![]()

Hebben we toch allebei geluk dat we onze favoriete press gewoon uit kunnen voerenOHP is m'n favo lift dus ik ben juist blij dat het enkel met benchen wat gevoelig is![]()
Schouderklachten zijn idd een van de meest voorkomende problemen bij lifters, weinig aan te doen als je aanleg hebt.

Heb t altijd gehouden sinds januari, doe altijd overhands optrekken (Pulls-ups heten die toch?Heb je met chin ups ook last? anders moet je eens proberen om echt heel langzaam een chin up te doen en dan goed je ellenbogen dicht bij je lichaam te houden.
Als je ze echt heel langzaam doet ken je goed aanvoelen wat de pijn gaat doen en wat je eventueel net ietsje anders moet doen om geen pijn te krijgen tijdens te uitvoering.
Succes bro
) gaat opzich prima, maar voel gewoon dat die schouderkop opgerekt wordt ofzo. Moet er maar mee leven...

Merci bolle
Lekker mane, nice gewichten. 10s hold is voor grip kracht?
haha thanks, tenminste nog iemand die dat denktt*ring zeg. Je verzet echt grote gewichten. Gaat duidelijk lekker hier!![]()