MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Ja dat heb ik dus ook; ik ben met 1,5 arm aan het optrekken.

• Topic Starter Topic Starter
Oh balen, hoopte dat je ging zeggen: OHHH dan moet je dit en dit doen, instant geen last met pullups.
Dissapoint.
Binnenkort maar weer inruilen voor een roei dan maar.

je bent pas te zwaar voor een pull up als je +150 weegt :p

Haha ja je kunt je ene arm amputeren; weet je zeker dat de kracht 100% uit links komt.
Mja als het een blessure is gaat t meestal over, maar weet niet wat je probleem is. Rechts proberen te versterken (of omliggende spieren) kan natuurlijk nooit kwaad.
Heeft mij iig wel geholpen. Heb idd heel wat roei bewegingen gemaakt ;)

je bent pas te zwaar voor een pull up als je +150 weegt :p
Dus ik ben te slap? :(
Haha ja je kunt je ene arm amputeren; weet je zeker dat de kracht 100% uit links komt.
Mja als het een blessure is gaat t meestal over, maar weet niet wat je probleem is. Rechts proberen te versterken (of omliggende spieren) kan natuurlijk nooit kwaad.
Heeft mij iig wel geholpen. Heb idd heel wat roei bewegingen gemaakt ;)
Heb het sinds januari vorig jaar. Begonnen als een peesontsteking van de voorste schouderkop. Tijd fysio gehad, tijd rust gegeven. Maar sindsdien altijd gesluimerd.
Zit in mn genen, mn vader heeft het ook al jaren. Elke keer cortisol injecties erin ed, maar helpt niks.
Ik ontloop eigenlijk alle direct oefeningen voor (voorkant)schouders, en dat gaat prima. alleen sommige oefeningen voel je het gewoon kutten.

Kutschouders man, ken er alles van. Bij mij is het net andersom, ik kan zonder last optrekken en OHPen. Bench en de meeste rows moet ik wel uitkijken wat ik doe. Gewoon massa's mobility/flexibility voor doen, dat is het enige dat me nu al meer als een jaar blessurevrij aan m'n schouders houdt. Als ik wat te gek doe lig ik direct in de prak.

Kutschouders man, ken er alles van. Bij mij is het net andersom, ik kan zonder last optrekken en OHPen. Bench en de meeste rows moet ik wel uitkijken wat ik doe. Gewoon massa's mobility/flexibility voor doen, dat is het enige dat me nu al meer als een jaar blessurevrij aan m'n schouders houdt. Als ik wat te gek doe lig ik direct in de prak.
Last hebben met benchen of rows lijkt me helemaal vervelend :S
Volgens mij is schouderproblemen echt probleem#1 onder krachtsporters, dat tere gewrichtje is er gewoon niet op gebouwd :P

Last hebben met benchen of rows lijkt me helemaal vervelend :S
Volgens mij is schouderproblemen echt probleem#1 onder krachtsporters, dat tere gewrichtje is er gewoon niet op gebouwd :P

OHP is m'n favo lift dus ik ben juist blij dat het enkel met benchen wat gevoelig is :p
Schouderklachten zijn idd een van de meest voorkomende problemen bij lifters, weinig aan te doen als je aanleg hebt.

Heb je met chin ups ook last? anders moet je eens proberen om echt heel langzaam een chin up te doen en dan goed je ellenbogen dicht bij je lichaam te houden.
Als je ze echt heel langzaam doet ken je goed aanvoelen wat de pijn gaat doen en wat je eventueel net ietsje anders moet doen om geen pijn te krijgen tijdens te uitvoering.

Succes bro

Holy shit moeilijk sterke gasten :o
OHP is m'n favo lift dus ik ben juist blij dat het enkel met benchen wat gevoelig is :p
Schouderklachten zijn idd een van de meest voorkomende problemen bij lifters, weinig aan te doen als je aanleg hebt.
Hebben we toch allebei geluk dat we onze favoriete press gewoon uit kunnen voeren :p
Heb je met chin ups ook last? anders moet je eens proberen om echt heel langzaam een chin up te doen en dan goed je ellenbogen dicht bij je lichaam te houden.
Als je ze echt heel langzaam doet ken je goed aanvoelen wat de pijn gaat doen en wat je eventueel net ietsje anders moet doen om geen pijn te krijgen tijdens te uitvoering.

Succes bro
Heb t altijd gehouden sinds januari, doe altijd overhands optrekken (Pulls-ups heten die toch?:p) gaat opzich prima, maar voel gewoon dat die schouderkop opgerekt wordt ofzo. Moet er maar mee leven...

-----De training van vandaag: 28-11-2014-----

~Squat:
10x20 kg
8x50 kg
5x80 kg
3x110 kg
2x140 kg
1. 1x160 kg
2. 1x160 kg
- Lekkere reps, vanaf nu eindelijk over mijn pr heen opbouwen.

~Benchpress:
8x20 kg
8x40 kg
5x60 kg
3x80 kg
2x95 kg
1. 3x105 kg
2. 3x105 kg
3. 3x105 kg
4. 3x105 kg
5. 3x105 kg
6. 3x105 kg
7. 3x105 kg
8. 3x105 kg
9. 3x105 kg
10. 3x105 kg
- Wilde eigenlijk sprong maken naar 107.5 kg voor laatste dag van Smolov jr., maar die pushpress heeft mn rechter schouder dun goofd :huilen:
-Reps gingen verder wel clean.
-Maandag maxen. Hopen dat het iig 125+ wordt :p

~Deadlift:
4x60 kg
3x100 kg
2x130 kg
2x 160 kg
1. 1x185 kg PR (Mixed grip, belt, 10 sec hold)
-Super makkelijke pull.
-Volgende week laatste week, 1x190, moet makkelijk lukken.

~Speedreps deadlift:
1. 3x132.5 kg
2. 3x132.5 kg
-Beide laatste reps 10 sec hold
-Makkelijk enzo.

~Powershrugs:
1. 5x130 kg
-Moest eigenlijk 2 sets maar wilde gaan eten, kapot honger.

~Balen dat de pushpress woensdag mijn training nu negatief beinvloed heeft, geen overhead werk meer voor mij.
~Beter gaat het mn maxen maandag niet in de weg zitten.

Lekker mane, nice gewichten. 10s hold is voor grip kracht?

lkkr pr leon, idd waarvoor is die 10s

Goeie tren dikke :o

t*ring zeg. Je verzet echt grote gewichten. Gaat duidelijk lekker hier! :o

t*ring zeg. Je verzet echt grote gewichten. Gaat duidelijk lekker hier! :o
haha thanks, tenminste nog iemand die dat denkt :o

-----De training van vandaag: 1-12-2014-----

~Squat:
8x20 kg
8x50 kg
5x80 kg
3x110 kg
1. 3x140 kg
2. 3x140 kg
3. 3x140 kg
4. 3x140 kg
5. 3x140 kg

~Benchpress: Maxdag :D
10x20 kg
8x40 kg
5x60 kg
3x80 kg
2x100 kg
1x115 kg
1x125 kg
1x130 kg PR!
Fx135 kg
1x125 kg
6x100 kg
-De 135 fail was niet nodig geweest, zakte te laag op mn borst :(
-Paused overigens.
-Nu lekker deloaden, en van de week bedenken what to do, iemand leuk bankbonks schema idee?

~Rear delt raise dinges:
4x10x12 kg

~~BLIJ MET MN PR WOOH.

lekkere benchPR hier!!

Terug
Naar boven