- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Thanks NickyAbsFace
Yeaah thanks
Je bent zelf een dikz*k, ecto!
Hopppppaaaa goeie bench pr jonge! Netjes, gefeliciteerd![]()
Ik zak btw altijd tot ik zachtjes me borst aan tik en dan druk ik hem uit omhoog.
Zak jij meestal dan tot iets boven je borst off?
Heb zelf zondag een zware training gehad waar ik nu mega veel spierpijn/blauwe plekken van heb, dus ik doe deze week ook mooi rustig aan en volgende week iets aan gepast schema.
. Leg hm stil op mn borst voor 1 sec, en dan druk ik hm uit. Zoals het hoort 
Thanks, haha vies he zoveel repsGoeie pr kerel nice. Aardig wat reps met je reardelt raise
Danku Steenfan Beta.
Ik heb nu 4 weken Smolov gedaan, de maandag erna gelijk maxen en dan rest van de week deload, daarna weer 4 weken Smolov, en nu weer de maandag gemaxed. Rest van de week deload.Lekkere pr maneeeeeeeee om de hoeveel tijd max je? En dat plan je zelf in neem ik aan, of is het onderdeel van smolov?
Thanks

Nu wel gedaan ja, maar het is wel een aanslag op je schouders en ellebogen om 2 cycles na elkaar te doen.

Nu wel gedaan ja, maar het is wel een aanslag op je schouders en ellebogen om 2 cycles na elkaar te doen.
smolov jr. Werkt als een trein, en ga het vaker gebruiken. Moet nu gewoon even periode wat anders ivm met risico op blessuresNice bench!
Niet bedenken what to do, je huidige schema werkt, never change a winning team
Hmm dat verandert de zaak.

Vind t ook niks, maar dacht ff proberen want nu toch lichtlkkre sumo's, legs up bench vind ik echt niks blijf liever met me voeten aan de grond.
Danku mevrouw Nicky
Maar 1 kappa?
Dankje former speknek, huidig ecto.