- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee dat mag ik niet hopen voor jeook niet verkeerd toch!
en tsja...ik weeg ook niets, geen kunst aan dan
(en nee, ga je bodyweightwise niet inhalen)

Ja ga inderdaad even kijken naar een goeie stretchroutine voor mijn heupen.Sumo's is altijd kut voor je heupen, ik heb daar zelf ook altijd last van. Vandaar dat ik ze zo goed als nooit doe. Goed rekken voor je begint met de tren.
Thanks, ik hoor van meer mensen dat het redelijk normaal is bij zwaar sumo'sVind je Squats toch zeker wel netjes!
En je CGBP ook!
Let maar wel beetje op met je heupen! Blijft een kut iets..
Denk dat iedereen die zaterdag gedeadlift heeft het wel gevoeld heeft maandagSterk wel hoor die squats, ik merkte vooral mijn onderrug nog van de deadlifts zaterdag. Doe eigenlijk nooit sumo's, weet ook niet of dat echt een meerwaarde heeft voor mij. En betwijfel ook of ik sumo meer trek dan gewone deads.
Lekkere training verder![]()

Benchpress waren speedreps op ~60% van max

Weet ik ook nogsteeds niet

Thanks Nicky, ze vroeg of jij dr niet een keer weightlift lesje kon geven

Ja joh, gekke ik. Vlaag van verstandsverbijstering denk ik maar.7 reps sumo deadlift?
Wtf... Waar ben je mee bezig bruur![]()
Als ik ooit sterk genoeg kan worden lijkt me dat wel leuk ja.Erg netjes hoor die 7x180 sumo!
Heb je eigenlijk de ambitie om eens aan een wedstrijd deel te nemen?

Jaa zeker, ben dr nu aant masseren in de richting van ook UB oefeningen ipv alleen LB

Jaa ga paused nu erin houden denk ik. Voelt wel goed met speedreps, lekker omhoog knallen uit het gat.Paused squat is best wel goeie shittt!
Had dat woensdag zelf ook wel in de gaten dat dat best zwaar kon zijn.
Haha, tja.. soms heb je van die mensen in de gym.. m m
Thanks man, Op de planning staat nog veel sterker worden
.Thanks, pull-ups worden een beetje een main-lift dingetje, leuk om sterker op te worden. En niet zo belastend als pendlays voor onderrug.
Ga je voor armen trenen helemaal naar utreg?stronk train leon.
was vandaag trouwens ff in oetrecht trainen, armpjes gedaan

Dankerino broski
Dankje Marvin!, haha ja wat een gast he
. Hij brengt nogsteeds een glimlach op mn gezicht als ik er aan denk.Paused zijn flink verradelijk, nooit verwachtHihi leuk he paused squats
Hoop dt je traps niet blijft zeuren
Mooie training![]()
Yay thanks Nicky