MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

I'm in :).

Precies wat je zegt Leon.

Je kunt een peak dag niet vergelijken met een dieptepunt dag om het zo maar te noemen

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je in bent, welkom!
Precies wat je zegt Leon.

Je kunt een peak dag niet vergelijken met een dieptepunt dag om het zo maar te noemen
Nee dat is het inderdaad, was vandaag vroeg trainen, nu net klaar en wat een drama training.
Voelde me futloos en shit, m'n vriendin is ziek dus denk er bij mij ook wat zit te broeien :(

-----De training van vandaag: 4-3-2015-----

~Squat: Licht

8x20 kg
5x60 kg
4x5x100 kg
-Vermoeiend, vorm voelde niet goed.

~Close grip benchpress:
5x40 kg
5x60 kg
5x80 kg
3x5x100 kg
-Voelde als lood.

~Sumo deadlift: Coan week 1
5x60 kg
5x100 kg
3x140 kg
2x175 kg (1 overhands, 1 mixed)

8x3x140 kg(Mixed)
-Grip voelde slecht.
-Vorm voelde niet optimaal
-Pijn in m'n lies :mad:

~Gestopt met de training, niks extra meer gedaan.
~Denk dat ik ziek moet worden ofzo, of het ligt aan het wennen aan mn nieuwe voeding maar dat lijkt me stug.
~1 koe voor de moeite. Rip.
smileys-cow-027148.gif

Mijn vriendin is dus ziek, maar ze heeft wel even dr squats gedaan om dat toch gedaan te hebben.
5x20 kg
5x30 kg
5x35 kg
5x5x40 kg
-That's all folks.

Dat ziek zijn ken ik. Ik leef ook al dagen op paracetamol, ibuprofen en verslavende neusspray :o

Beterschap stelletje zwakkelingen :D

succes met dbb ebola en houd mij erbuiten aub

O oooooooooo

Het komt wel goed Leon
Je hebt gewoon even een paar mindere dagen

Dat ziek zijn ken ik. Ik leef ook al dagen op paracetamol, ibuprofen en verslavende neusspray :o

Dat is deze kant opgekomen denk ik
Heb al 2 weken lang koppijn, sinds weekje af en toe buikpijn en daar komt misselijkheid soms even bij kijken

Succes met coan man, leuk maar wel pittig programma. Wat heb je als begin en eind neergezet?

Balen man! Beterschap :(

Klinkt als het zelfde recept van mn meissie, zal het vast voor mezelf klaarzetten mocht het nodig zijn :D
Beterschap stelletje zwakkelingen :D
He ik ben nog niet ziek he :(
succes met dbb ebola en houd mij erbuiten aub
Je bent in een geinfecteerd log geweest nu, rip Arie en de 7 goudvissen.
:o
Het komt wel goed Leon
Je hebt gewoon even een paar mindere dagen
Ik hoop het maar :o
Succes met coan man, leuk maar wel pittig programma. Wat heb je als begin en eind neergezet?
Inderdaad zwaar programma maar wel goede ervaring! 220 start, 230 eind.
Start wordt alleen gebruikt voor powershrugs berekenen op die Tsampa calculator.
Thanks, maar ben nog niet ziek haha. Maar denk dat ik er niet meer omheen kan :o

Ga je echte coan dag doen met alle accessory?

Nee gewoon deads en speedreps deads, misschien af en toe de powershrugs. Maar was daar vandaag echt niet aan toe.

Ik denk dat dat het programma juist zo effectief maakt, de assistance. Ik heb er tonnen over gelezen en het komt toch vaak terug dat je gains afhankelijk zijn van hoe hard je werkt op de assistance oefenigen. Aan de deads en "speeddeads" is weinig speciaal aan, buiten dat je piekt. De assistance is trouwens ook de reden waarom ik ermee begonnen ben, toevallig leunt het tegen m'n zwakke punten aan.

gewoon wat cafeine en aspirine atten en trainen :thumbs:

Vandaag geen training.
Maag is overstuur en ben flink aan de dunne dus durf geen squat te doen.
Heb tot nu toe vandaag 1 appel, 2 glazen melk en 1 geroosterde boterham op. :rolleyes:
Morgen beter voel ga ik morgen, anders sla ik even over...

Beterschap m8

Gisteren nog niet lekker, dus vandaag maar even geweest om geweest te zijn want nogsteeds slecht

De training van vandaag: 10-3-2015

~Benchpress:

10x20 kg
5x40 kg
5x60 kg
5x80 kg
5x5x100 kg

~Squat:
10x20 kg
5x50 kg
5x80 kg
3x110 kg
5x3x140 kg

~Pull-ups:
5x5xBW

Ook weer gehad, hoop snel beter te zijn, want dit is niks, kracht is ver te zoeken.

Het komt wel goed schatje :kiss:

Terug
Naar boven