- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja had wel paar kliko (2,5 of 5) meer op gekund maar wilde niet 100% gaan.
Wowowowowow er is er een jaloers. Dikke slapjanus

yeaaah dankje Nicky

Nee jij?
Wow is dit de echte leef? Of is het gewoon fantasie?

Wow is dit de echte leef? Of is het gewoon fantasie?
Hoody in mijn log
Thanks![]()

Mooie PR man, daar zit nog een hoop meer in.
Wat is je hoogste gewicht nu in de trainingscycle geweest qua reps / sets?
Ow lees net terug en zie dat je sowieso even je eigen draai eraan hebt gegeven of niet qua Sheiko?
Zal ik doenHet is niet alsof mijn bloos smileys er voor het uitdelen zijn!
Wees zuinig met ze![]()

De basis met squat bench en dead heb ik gewoon gevolgd. Alleen wat assistance oefeningen vervangen.
Hoogste squat was 80%x2x4 en flink wat volume op 75%x3x6 enzo.
Wil nu ook een wat hoger volume blijven hanteren op squat en wat meer deadliften maar moet nog tot een concreet plan komen. Ga ik vanavond mn hoofd over breken. Sheiko ben ik wel over te spreken maar kost zoveel tijd.
Ahw oké, omdat ik ook wat rep PR's voorbij zag komen op vorige pagina's.
Maar goed wel lekker progressie geboekt dan dus deze periode of niet?
Moet zeggen dat mijn sessies sowieso nu wel veel tijd in beslag nemen.
Aan de andere kant is het gewoon ook wel nodig om progressie te blijven boeken.

de week ervoor heb ik sheiko afgerond, afgelopen week beetje lopen klooien met veel gewicht
Ja daar zit ook zeker wat in, genoeg volume draaien op relatief hoog gewicht kost gewoon tijd. 2 uur vind ik wel t matje, sommige trainingen was ik gewoon 2.5 uur bezig mede door assist. Ben ik liever gewoon 2 uur bezig met de mainlifts.
Misschien gewoon de volgende sheiko draaien en wat assist skippen wanneer ik het niet nodig acht of geen tijd voor heb. Moet wel weer snel een programma hebben dat ik leuk vind want dat aankloten is ook niet goed voor de progressie.

Haha ja dacht ik begin bij het aller begin met SheikoOw zag nu pas dat je nog oer oude cycle van hem hebt gevolgd #29
Zou zeggen, als Sheiko je goed bevalt, neem hier eens een kijkje: http://sheiko-program.ru/training-programs/examples-of-programs
Daar staan zijn nieuw geschreven / ontwikkelde 3 en 4 dagen schema's.
Denk dat je daar wel genoeg plezier aan gaat beleven.
3 dagen schema is een totale cycle van 12 weken namelijk
Zou 4 dagen schema ook nog afraden, want dat is echt meer voor gevorderden.

Haha ja dacht ik begin bij het aller begin met Sheiko
Ga er gelijk kijkje nemen, 3 daags is sowieso het gene wat ik wil. vind 4 dagen teveel op het moment ook in combinatie met werk en leven.

Ziet er idd goed uit, zijn gewoon 37,31 en 32 aan elkaar geplakt met wat aanpassingenSame here, 3 dagen prima te doen 4 dagen toch wel te veel.
Schema is sowieso goed qua opzet en je hebt keuze tussen hoog of laag volume.
Ze noemen het -80kg of +80kg, maar komt puur neer op hoog volume of laag volume![]()

Ziet er idd goed uit, zijn gewoon 37,31 en 32 aan elkaar geplakt met wat aanpassingen
Grappig dat ze gewicht als onderscheid gebruiken voor volume. Dikke mensen moeten niet teveel volume doen?![]()
Bedankt voor het aandragen van mijn volgende schema :d
Graag gedaan.
Nee, heeft met andere factoren te maken.
Vaak herstellen zwaardere lifters minder snel van een training.
Daarnaast hebben ze vaak ook minder volume nodig om progressie te boeken.
Dus vandaar dat hij het een beetje over één kam scheert met een -80 kg en +80 kg.
Succes met je schema!
Ah oke duidelijk, bedankt voor de uitlegGraag gedaan.
Nee, heeft met andere factoren te maken.
Vaak herstellen zwaardere lifters minder snel van een training.
Daarnaast hebben ze vaak ook minder volume nodig om progressie te boeken.
Dus vandaar dat hij het een beetje over één kam scheert met een -80 kg en +80 kg.
Succes met je schema!

Doe wat werk en zet 1000 ml chocomel ed?
Omdat je dik bent en teveel volume draait?
Ik leg hem op de achterkant van mijn schouders en breng mijn ellebogen naar voren en probeer de bar over mijn rug heen te "buigen" en mijn schouders in te drukken. Voel eigenlijk vrijwel geen spanning op mijn armen enkel van de kracht die ik zelf lever om op zn plek te houden.Ik zou willen dat ik zo LOW low bar kon squatten.
Bij mij ligt de stang net op het laagste gedeelte van mijn upper traps in die richel.
Als ik hem lager doe moet ik de stang teveel tegenhouden met mijn armen wat resulteert in bicep pijn bij mij.
Thanks, had idd paar kilo bij gekund denk ik200 zag er easy uit. Sheiko doet z'n werk
Ms in de toekomst ook nog eens een kans geven.
Voor squat lijkt het idd te werken, evenals dead. Bench is laatste tijd sowieso drama.